Zarządzanie rezerwacjami
Co daje mi ustalenie zasad anulowania rezerwacji (włączenie zwrotnego zadatku)?
Ustawienie zasad anulowania oznacza, że gość ma możliwość bezpłatnej rezygnacji z rezerwacji w wyznaczonym przez Ciebie czasie. Jeśli wykorzysta tą możliwość to anulujemy rezerwację i zwrócimy mu wpłacony zadatek. Włączenie zwrotnego zadatku ...
Czy gospodarz może anulować rezerwację gościowi?
Jeśli rezerwacja jest przyjęta przez gospodarza obiektu noclegowego, a gość wpłacił zadatek to nie ma możliwości anulacji rezerwacji. W przypadku odmowy realizacji noclegu gość ma prawo żądać dwukrotności wpłaconego zadatku.
Czy gość ma możliwość anulacji rezerwacji po wpłacie zadatku?
Tak, ma możliwość anulacji rezerwacji w każdej chwili. Jeśli masz ustawiony zadatek bezzwrotny to gościowi nie przysługuje jego zwrot. Jeśli w zasadach anulacji rezerwacji ustaliłeś możliwość rezygnacji ze zwrotem zadatku, a gość mieści się ustalonym ...
Przyjąłem rezerwację w Noclegowo, gość wpłacił zadatek, a w międzyczasie otrzymałem rezerwację na ten termin w innym serwisie. Co zrobić?
Rezerwacja została przyjęta, a prowizja zostanie pobrana. We własnym zakresie musisz skontaktować się z gościem i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, że w przypadku odmowy świadczenia usługi gość, zgodnie z Kodeksem Cywilnym, ma prawo żądać od Ciebie ...
Przyjąłem rezerwację w Noclegowo. Jak długo mam blokować termin w innych serwisach?
Przez okres, jaki ustalono jako czas na wpłatę zadatku. Jeśli czas minie, a gość nie opłaci zadatku to rezerwacja ulega automatycznej anulacji.
Dostałem powiadomienie, że gość opłacił zadatek, ale nadal nie mam środków na swoim koncie. Dlaczego?
Gość opłaca zadatek poprzez system Blue Media. Środki trafiają na nasz rachunek bankowy. Następnie my w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych transferujemy je na Twój rachunek bankowy (pomniejszając o prowizję). Uwaga! Jeśli masz ustawione zasady ...
Zaakceptowałem rezerwację. Skąd dowiem się, że gość opłacił zadatek?
Natychmiast po opłacie zadatku przez gościa wyślemy do Ciebie wiadomość z potwierdzeniem. Wtedy też udostępnimy Ci dane kontaktowe do gościa (adres e-mail oraz telefon). Z kolei gościowi udostępnimy Twoje dane kontaktowe.
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Wybrany pokój i termin mam zajęty, ale mogę zaproponować inny pokój z jednodniowym przesunięciem. Czy mogę złożyć gościom taką propozycję?
Tak, wystarczy użyć opcji "Zaproponuj nowe warunki" oraz wyjaśnić gościowi powód zmiany. Tym sposobem gość będzie mógł zdecydować się na Twoją propozycję i opłacić zadatek. Zablokuj w panelu możliwość rezerwacji pokoju, o który pytał gość. Unikniesz ...
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Termin, który interesuje gościa jest niedostępny. Co powinienem zrobić?
Użyj opcji "Odrzuć" rezerwację. Gość otrzyma od nas powiadomienie, że pobyt u Ciebie w wybranym terminie jest niemożliwy. Oznacz w kalendarzu termin jako zajęty, aby zaoszczędzić sobie czasu na odpowiadanie na kolejne prośby o ten sam termin.
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Jak ją przyjąć?
Sprawdź, czy goście zadali pytania udziel na nie odpowiedzi i kliknij przycisk "Zaakceptuj". Prześlemy powiadomienie do gościa, o tym ze zaakceptowałeś rezerwację. Teraz oczekuj na opłatę zadatku przez gościa. Wysokość zadatku oraz czas na jego ...
Co zrobić, gdy gość odwołał rezerwację?
Przy rezerwacji przez Noclegowo pobierany jest zadatek. Zadatek jest bezzwrotny, jeżeli to gość nie dotrzyma warunków umowy. Jeżeli to Ty nie mógłbyś zrealizować zamówienia tj. noclegów dla gościa to Twoim obowiązkiem, jak wskazują przepisy prawa ...
Czy mogę zaproponować pobyt w innym terminie?
Oczywiście! To także przewidzieliśmy. Jeżeli nie możesz przyjąć rezerwacji na wybrany przez użytkownika termin zaproponuj inny termin pobytu. Jeżeli będzie on odpowiadał gościowi dokona wpłaty zadatku, co będzie potwierdzeniem rezerwacji w ...
Co jeżeli koszt pobytu w zapytaniu rezerwacyjnym różni się od ustalonego cennika?
Jeżeli cena różni się od tej określonej przez Ciebie w cenniku, możesz przesłać do gościa nową propozycję ze zaktualizowaną ceną. Jeżeli gość zgadza się na ofertę ma możliwość wpłaty zadatku za pobyt już w zaktualizowanej kwocie.
Gość chce dokonać rezerwacji zajętego terminu, którego nie oznaczyłem jako niedostępny. Co teraz?
Nie musisz obawiać się automatycznych rezerwacji. Rozumiemy, że prowadząc tak wymagający biznes masz niewiele wolnego czasu. Dlatego przygotowaliśmy rozwiązanie, które nie wymaga ciągłego pilnowania kalendarza dostępności. Aby rezerwacja mogła dojść ...
Czy gość może się ze mną skontaktować przed rezerwacją?
Gość może wysłać wiadomość w czasie składania rezerwacji. Komunikacja odbywa się poprzez panel. Dane kontaktowe do bezpośredniego kontaktu z Twoim obiektem, gość otrzymuje po opłaceniu rezerwacji.
Czy dane kontaktowe gości są widoczne?
Dane kontaktowe do bezpośredniego kontaktu z gościem będą dla Ciebie dostępne po dokonaniu rezerwacji (wpłacie zadatku). Wcześniej te dane są ukryte, a kontakt z gościem możliwy jest za pomocą wiadomości wysyłanych przez panel.
Czego wymaga się od gości przed rezerwacją?
Zanim użytkownicy Noclegowo prześlą prośbę o rezerwację, prosimy ich, aby podzielili się kilkoma informacjami. W przeciwnym razie przesłanie o prośby o rezerwację nie będzie możliwe. Noclegowo wymaga od gości, aby podali pełne imię i nazwisko, adres ...
Co musi zrobić gość, żeby zarezerwować pobyt w moim obiekcie?
Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku przez gościa.
Czy mogę zsynchronizować kalendarz Noclegowo z iCal?
Oczywiście! W zakładce kalendarz wystarczy podać URL kalendarza iCal, zapisać zmiany i gotowe.
Czy muszę na bieżąco aktualizować kalendarz dostępności?
Dla Twojego komfortu przygotowaliśmy kalendarz dostępności, tak aby goście już przy składaniu rezerwacji mogli upewnić się czy wybrany termin jest wolny. Aktualizacja kalendarza nie jest obowiązkowa, choć zachęcamy aby to robić. Gość w pierwszej ...
Gość wysłał prośbę o rezerwację o zajęty już termin. Czy grozi mi overbooking?
Masz możliwość każdorazowego potwierdzania otrzymanej rezerwacji. To Ty decydujesz, która rezerwacja będzie mogła być zrealizowana, poprzez akceptację zapytania otrzymanego przez gościa.