Przyjąłem rezerwację w Noclegowo. Jak długo mam blokować termin w innych serwisach?
Przez okres, jaki ustalono jako czas na wpłatę zadatku. Jeśli czas minie, a gość nie opłaci zadatku to rezerwacja ulega automatycznej anulacji.
Related Articles
Przyjąłem rezerwację w Noclegowo, gość wpłacił zadatek, a w międzyczasie otrzymałem rezerwację na ten termin w innym serwisie. Co zrobić?
Rezerwacja została przyjęta, a prowizja zostanie pobrana. We własnym zakresie musisz skontaktować się z gościem i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, że w przypadku odmowy świadczenia usługi gość, zgodnie z Kodeksem Cywilnym, ma prawo żądać od Ciebie ...
Co otrzymam dzięki publikacji obiektu w Noclegowo?
Przede wszystkim dotrzesz do setek tysiecy osób dziennie poszukujących noclegu w Noclegowo. Zajmujemy czołowe pozycje w wyszukiwarce Google na frazy zwiazane z noclegami. Ponadto prowadzimy kampanie reklamowe i działania w mediach społecznościowych. ...
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Termin, który interesuje gościa jest niedostępny. Co powinienem zrobić?
Użyj opcji "Odrzuć" rezerwację. Gość otrzyma od nas powiadomienie, że pobyt u Ciebie w wybranym terminie jest niemożliwy. Oznacz w kalendarzu termin jako zajęty, aby zaoszczędzić sobie czasu na odpowiadanie na kolejne prośby o ten sam termin.
W jaki sposób mam zweryfikować rachunek bankowy?
W pierwszej kolejności należy wybrać opcje "ZWERYFIKUJ". Nastąpi przekierowanie do strony szybkich płatności Autopay. W drugim kroku proszę wybrać bank, do którego należy wskazany rachunek bankowy, podać adres mailowy i kliknąć w przycisk "Dalej". W ...
Zapomniałem hasła do mojego konta w Noclegowo. Co mam zrobić?
Wejdź na stronę logowania i wybierz opcję "Nie pamiętam hasła". Następnie podaj swój adres e-mail i kliknij "Przypomnij". Na Twój adres e-mail przyjdzie wiadomość z linkiem do resetu hasła. Kliknij w link i nadaj nowe hasło. Przy pomocy nowego hasła ...