Przyjąłem rezerwację w Noclegowo. Jak długo mam blokować termin w innych serwisach?
Przez okres, jaki ustalono jako czas na wpłatę zadatku. Jeśli czas minie, a gość nie opłaci zadatku to rezerwacja ulega automatycznej anulacji.
Related Articles
Przyjąłem rezerwację w Noclegowo, gość wpłacił zadatek, a w międzyczasie otrzymałem rezerwację na ten termin w innym serwisie. Co zrobić?
Rezerwacja została przyjęta, a prowizja zostanie pobrana. We własnym zakresie musisz skontaktować się z gościem i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, że w przypadku odmowy świadczenia usługi gość, zgodnie z Kodeksem Cywilnym, ma prawo żądać od Ciebie ...
Co otrzymam dzięki publikacji obiektu w Noclegowo?
Przede wszystkim dotrzesz do setek tysiecy osób dziennie poszukujących noclegu w Noclegowo. Zajmujemy czołowe pozycje w wyszukiwarce Google na frazy zwiazane z noclegami. Ponadto prowadzimy kampanie reklamowe i działania w mediach społecznościowych. ...
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Termin, który interesuje gościa jest niedostępny. Co powinienem zrobić?
Użyj opcji "Odrzuć" rezerwację. Gość otrzyma od nas powiadomienie, że pobyt u Ciebie w wybranym terminie jest niemożliwy. Oznacz w kalendarzu termin jako zajęty, aby zaoszczędzić sobie czasu na odpowiadanie na kolejne prośby o ten sam termin.
Jak mogę zmienić ceny w swojej ofercie?
Zmiany cen możesz dokonać na Kalendarzu. Używając opcji cena bazowa możesz określić nową cenę, która będzie obowiązywała przez cały rok. Jeśli chcesz dostosować cenę na wybrany terminy wystarczy, że na kalendarzu zaznaczysz termin i wprowadzisz ...
W jaki sposób mam zweryfikować rachunek bankowy?
W pierwszej kolejności należy wybrać opcje "ZWERYFIKUJ". Nastąpi przekierowanie do strony szybkich płatności BlueMedia. W drugim kroku proszę wybrać bank, do którego należy wskazany rachunek bankowy, podać adres mailowy i kliknąć w przycisk "Dalej". ...