Gość wysłał prośbę o rezerwację o zajęty już termin. Czy grozi mi overbooking?
Masz możliwość każdorazowego potwierdzania otrzymanej rezerwacji. To Ty decydujesz, która rezerwacja będzie mogła być zrealizowana, poprzez akceptację zapytania otrzymanego przez gościa.
Related Articles
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Termin, który interesuje gościa jest niedostępny. Co powinienem zrobić?
Użyj opcji "Odrzuć" rezerwację. Gość otrzyma od nas powiadomienie, że pobyt u Ciebie w wybranym terminie jest niemożliwy. Oznacz w kalendarzu termin jako zajęty, aby zaoszczędzić sobie czasu na odpowiadanie na kolejne prośby o ten sam termin.
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Wybrany pokój i termin mam zajęty, ale mogę zaproponować inny pokój z jednodniowym przesunięciem. Czy mogę złożyć gościom taką propozycję?
Tak, wystarczy użyć opcji "Zaproponuj nowe warunki" oraz wyjaśnić gościowi powód zmiany. Tym sposobem gość będzie mógł zdecydować się na Twoją propozycję i opłacić zadatek. Zablokuj w panelu możliwość rezerwacji pokoju, o który pytał gość. Unikniesz ...
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Jak ją przyjąć?
Sprawdź, czy goście zadali pytania udziel na nie odpowiedzi i kliknij przycisk "Zaakceptuj". Prześlemy powiadomienie do gościa, o tym ze zaakceptowałeś rezerwację. Teraz oczekuj na opłatę zadatku przez gościa. Wysokość zadatku oraz czas na jego ...
Czy muszę na bieżąco aktualizować kalendarz dostępności?
Dla Twojego komfortu przygotowaliśmy kalendarz dostępności, tak aby goście już przy składaniu rezerwacji mogli upewnić się czy wybrany termin jest wolny. Aktualizacja kalendarza nie jest obowiązkowa, choć zachęcamy aby to robić. Gość w pierwszej ...
Co zrobić, gdy gość odwołał rezerwację?
Przy rezerwacji przez Noclegowo pobierany jest zadatek. Zadatek jest bezzwrotny, jeżeli to gość nie dotrzyma warunków umowy. Jeżeli to Ty nie mógłbyś zrealizować zamówienia tj. noclegów dla gościa to Twoim obowiązkiem, jak wskazują przepisy prawa ...