Co zrobić, gdy gość odwołał rezerwację?
Przy rezerwacji przez Noclegowo pobierany jest zadatek. Zadatek jest bezzwrotny, jeżeli to gość nie dotrzyma warunków umowy. Jeżeli to Ty nie mógłbyś zrealizować zamówienia tj. noclegów dla gościa to Twoim obowiązkiem, jak wskazują przepisy prawa jest zwrot podwójnej kwoty zadatku lub zapewnienie noclegu w innym obiekcie o takim samym standardzie i pokrycie kosztów tego pobytu.
Related Articles
Przyjąłem rezerwację w Noclegowo, gość wpłacił zadatek, a w międzyczasie otrzymałem rezerwację na ten termin w innym serwisie. Co zrobić?
Rezerwacja została przyjęta, a prowizja zostanie pobrana. We własnym zakresie musisz skontaktować się z gościem i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, że w przypadku odmowy świadczenia usługi gość, zgodnie z Kodeksem Cywilnym, ma prawo żądać od Ciebie ...
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Termin, który interesuje gościa jest niedostępny. Co powinienem zrobić?
Użyj opcji "Odrzuć" rezerwację. Gość otrzyma od nas powiadomienie, że pobyt u Ciebie w wybranym terminie jest niemożliwy. Oznacz w kalendarzu termin jako zajęty, aby zaoszczędzić sobie czasu na odpowiadanie na kolejne prośby o ten sam termin.
Co muszę zrobić aby przyjmować rezerwacje on-line?
Aby opublikować obiekt niezbędne będzie: KROK 1: Dodaj informacje o obiekcie (opis, zdjęcia, udogodnienia). KROK 2: Wskaż strukturę obiektu tj. pomieszczenia, które będzie mógł zarezerwować gość (np. dostępne rodzaje pokoi, domki, apartament itp.) ...
Dostałem negatywną opinię. Co mogę z nią zrobić?
Każda, nawet negatywna opinia jest cenna. Zastanów się najpierw, czy rzeczywiście gość, który taką opinię wystawił był obsłużony na najwyższym poziomie. Nigdy nie pozostawiaj negatywnej opinii bez reakcji. Odpowiedz na nią, przedstaw swój punkt ...
Co musi zrobić gość, żeby zarezerwować pobyt w moim obiekcie?
Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku przez gościa.