Gość chce dokonać rezerwacji zajętego terminu, którego nie oznaczyłem jako niedostępny. Co teraz?
Nie musisz obawiać się automatycznych rezerwacji. Rozumiemy, że prowadząc tak wymagający biznes masz niewiele wolnego czasu. Dlatego przygotowaliśmy rozwiązanie, które nie wymaga ciągłego pilnowania kalendarza dostępności. Aby rezerwacja mogła dojść do skutku musisz najpierw zaakceptować prośbę o rezerwację wysłaną przez gościa. Jeżeli termin nie jest dostępny wystarczy odrzucić otrzymaną prośbę o rezerwację.
Related Articles
A jeżeli gość po mojej akceptacji rezerwacji nie wpłaci zadatku?
Jeśli po określonym czasie, gość nie dokona płatności zadatku, wówczas rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
Co zrobić, gdy gość odwołał rezerwację?
Przy rezerwacji przez Noclegowo pobierany jest zadatek. Zadatek jest bezzwrotny, jeżeli to gość nie dotrzyma warunków umowy. Jeżeli to Ty nie mógłbyś zrealizować zamówienia tj. noclegów dla gościa to Twoim obowiązkiem, jak wskazują przepisy prawa ...
Czy gość ma możliwość anulacji rezerwacji po wpłacie zadatku?
Tak, ma możliwość anulacji rezerwacji w każdej chwili. Jeśli masz ustawiony zadatek bezzwrotny to gościowi nie przysługuje jego zwrot. Jeśli w zasadach anulacji rezerwacji ustaliłeś możliwość rezygnacji ze zwrotem zadatku, a gość mieści się ustalonym ...
Chcę zweryfikować numer rachunku bankowego, ale mojego banku nie ma liście. Co mam zrobić?
Jeżeli Twój bank nie znajduje się na dostępnej liście, wybierz ostatnią opcję "Mam konto w innym banku". W kolejnym kroku uwidocznione zostaną dane do wpłaty 1 zł. Ważne, aby odbiorca przelewu oraz tytuł były dokładnie takie jak wskazane w tym kroku. ...
Co daje mi ustalenie zasad anulowania rezerwacji (włączenie zwrotnego zadatku)?
Ustawienie zasad anulowania oznacza, że gość ma możliwość bezpłatnej rezygnacji z rezerwacji w wyznaczonym przez Ciebie czasie. Jeśli wykorzysta tą możliwość to anulujemy rezerwację i zwrócimy mu wpłacony zadatek. Włączenie zwrotnego zadatku ...