Przyjąłem rezerwację w Noclegowo, gość wpłacił zadatek, a w międzyczasie otrzymałem rezerwację na ten termin w innym serwisie. Co zrobić?
Rezerwacja została przyjęta, a prowizja zostanie pobrana. We własnym zakresie musisz skontaktować się z gościem i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, że w przypadku odmowy świadczenia usługi gość, zgodnie z Kodeksem Cywilnym, ma prawo żądać od Ciebie dwukrotności zadatku.
Related Articles
Co zrobić, gdy gość odwołał rezerwację?
Przy rezerwacji przez Noclegowo pobierany jest zadatek. Zadatek jest bezzwrotny, jeżeli to gość nie dotrzyma warunków umowy. Jeżeli to Ty nie mógłbyś zrealizować zamówienia tj. noclegów dla gościa to Twoim obowiązkiem, jak wskazują przepisy prawa ...
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Termin, który interesuje gościa jest niedostępny. Co powinienem zrobić?
Użyj opcji "Odrzuć" rezerwację. Gość otrzyma od nas powiadomienie, że pobyt u Ciebie w wybranym terminie jest niemożliwy. Oznacz w kalendarzu termin jako zajęty, aby zaoszczędzić sobie czasu na odpowiadanie na kolejne prośby o ten sam termin.
Przyjąłem rezerwację w Noclegowo. Jak długo mam blokować termin w innych serwisach?
Przez okres, jaki ustalono jako czas na wpłatę zadatku. Jeśli czas minie, a gość nie opłaci zadatku to rezerwacja ulega automatycznej anulacji.
Co otrzymam dzięki publikacji obiektu w Noclegowo?
Przede wszystkim dotrzesz do setek tysiecy osób dziennie poszukujących noclegu w Noclegowo. Zajmujemy czołowe pozycje w wyszukiwarce Google na frazy zwiazane z noclegami. Ponadto prowadzimy kampanie reklamowe i działania w mediach społecznościowych. ...
Dostałem powiadomienie, że gość opłacił zadatek, ale nadal nie mam środków na swoim koncie. Dlaczego?
Gość opłaca zadatek poprzez system Blue Media. Środki trafiają na nasz rachunek bankowy. Następnie my w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych transferujemy je na Twój rachunek bankowy (pomniejszając o prowizję). Uwaga! Jeśli masz ustawione zasady ...