Co jeżeli koszt pobytu w zapytaniu rezerwacyjnym różni się od ustalonego cennika?
Jeżeli cena różni się od tej określonej przez Ciebie w cenniku, możesz przesłać do gościa nową propozycję ze zaktualizowaną ceną. Jeżeli gość zgadza się na ofertę ma możliwość wpłaty zadatku za pobyt już w zaktualizowanej kwocie.
Related Articles
Czym się różni model prowizyjny od abonamentu?
Decydując się na współpracę z Noclegowo, masz do wybory dwie formy rozliczenia: jednorazowa opłata z góry (abonament) lub wynagrodzenie od dokonanych rezerwacji (prowizje). Wybierając abonament, wszelkie rezerwacje odbywają się po bezpośrednim ...
Czego wymaga się od gości przed rezerwacją?
Zanim użytkownicy Noclegowo prześlą prośbę o rezerwację, prosimy ich, aby podzielili się kilkoma informacjami. W przeciwnym razie przesłanie o prośby o rezerwację nie będzie możliwe. Noclegowo wymaga od gości, aby podali pełne imię i nazwisko, adres ...
Co muszę zrobić, aby mój obiekt był publikowany w Noclegowo?
Przede wszystkim uzupełnij szczegółowo informacje dotyczące Twojego obiektu. Zwróć uwagę, czy opis zawiera wszystkie niezbędne informacje, czy oznaczone zostały wszystkie udogodnienia, które oferujesz gościom. Pamiętaj także o zdjęciach w galerii, ...
Od jakiej kwoty pobierana jest prowizja?
Prowizja pobierana jest od całości kwoty rezerwacji. Na przykład jeżeli gość chciałby zarezerwować pobyt, którego koszt w całości wynosi 2000 zł zostanie pobrana prowizja w wysokości 319,80 zł brutto (13%+VAT).
Przyjąłem rezerwację w Noclegowo, gość wpłacił zadatek, a w międzyczasie otrzymałem rezerwację na ten termin w innym serwisie. Co zrobić?
Rezerwacja została przyjęta, a prowizja zostanie pobrana. We własnym zakresie musisz skontaktować się z gościem i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, że w przypadku odmowy świadczenia usługi gość, zgodnie z Kodeksem Cywilnym, ma prawo żądać od Ciebie ...