Dostałem nową prośbę o rezerwację. Jak ją przyjąć?
Sprawdź, czy goście zadali pytania udziel na nie odpowiedzi i kliknij przycisk "Zaakceptuj". Prześlemy powiadomienie do gościa, o tym ze zaakceptowałeś rezerwację. Teraz oczekuj na opłatę zadatku przez gościa. Wysokość zadatku oraz czas na jego wpłatę wynika z Twoich ustawień warunków rezerwacji.
Related Articles
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Termin, który interesuje gościa jest niedostępny. Co powinienem zrobić?
Użyj opcji "Odrzuć" rezerwację. Gość otrzyma od nas powiadomienie, że pobyt u Ciebie w wybranym terminie jest niemożliwy. Oznacz w kalendarzu termin jako zajęty, aby zaoszczędzić sobie czasu na odpowiadanie na kolejne prośby o ten sam termin.
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Wybrany pokój i termin mam zajęty, ale mogę zaproponować inny pokój z jednodniowym przesunięciem. Czy mogę złożyć gościom taką propozycję?
Tak, wystarczy użyć opcji "Zaproponuj nowe warunki" oraz wyjaśnić gościowi powód zmiany. Tym sposobem gość będzie mógł zdecydować się na Twoją propozycję i opłacić zadatek. Zablokuj w panelu możliwość rezerwacji pokoju, o który pytał gość. Unikniesz ...
Co to jest wskaźnik szybkości? Jak go poprawić?
Na podstawie otrzymanych rezerwacji obliczamy Twój czas reakcji. Reaguj na nowe prośby najszybciej, jak to możliwe, używając przycisków "Zaakceptuj" i "Odrzuć". Jeśli termin jest dostępny, zaakceptuj rezerwację niezwłocznie. Po akceptacji masz ...
Gość wysłał prośbę o rezerwację o zajęty już termin. Czy grozi mi overbooking?
Masz możliwość każdorazowego potwierdzania otrzymanej rezerwacji. To Ty decydujesz, która rezerwacja będzie mogła być zrealizowana, poprzez akceptację zapytania otrzymanego przez gościa.
Jak dowiem się o nowej rezerwacji?
O wszystkich nowych rezerwacjach informujemy wysyłając wiadomość e-mail oraz powiadomienie SMS. Wszystkie powiadomienia są bezpłatne.