Czy gość może się ze mną skontaktować przed rezerwacją?
Gość może wysłać wiadomość w czasie składania rezerwacji. Komunikacja odbywa się poprzez panel.
Dane kontaktowe do bezpośredniego kontaktu z Twoim obiektem, gość otrzymuje po opłaceniu rezerwacji.
Related Articles
Czego wymaga się od gości przed rezerwacją?
Zanim użytkownicy Noclegowo prześlą prośbę o rezerwację, prosimy ich, aby podzielili się kilkoma informacjami. W przeciwnym razie przesłanie o prośby o rezerwację nie będzie możliwe. Noclegowo wymaga od gości, aby podali pełne imię i nazwisko, adres ...
Czy jedna oferta może dotyczyć kilku obiektów?
Pojedyncza oferta może dotyczyć tylko obiektu znajdującego się pod jednym adresem. Nie ma możliwości dodania kilku lokalizacji w ramach jednej oferty.
Czy gość ma możliwość anulacji rezerwacji po wpłacie zadatku?
Tak, ma możliwość anulacji rezerwacji w każdej chwili. Jeśli masz ustawiony zadatek bezzwrotny to gościowi nie przysługuje jego zwrot. Jeśli w zasadach anulacji rezerwacji ustaliłeś możliwość rezygnacji ze zwrotem zadatku, a gość mieści się ustalonym ...
Przyjąłem rezerwację w Noclegowo, gość wpłacił zadatek, a w międzyczasie otrzymałem rezerwację na ten termin w innym serwisie. Co zrobić?
Rezerwacja została przyjęta, a prowizja zostanie pobrana. We własnym zakresie musisz skontaktować się z gościem i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, że w przypadku odmowy świadczenia usługi gość, zgodnie z Kodeksem Cywilnym, ma prawo żądać od Ciebie ...
Czy gospodarz może anulować rezerwację gościowi?
Jeśli rezerwacja jest przyjęta przez gospodarza obiektu noclegowego, a gość wpłacił zadatek to nie ma możliwości anulacji rezerwacji. W przypadku odmowy realizacji noclegu gość ma prawo żądać dwukrotności wpłaconego zadatku.