Czy gość może się ze mną skontaktować przed rezerwacją?

Czy gość może się ze mną skontaktować przed rezerwacją?

Gość może wysłać wiadomość w czasie składania rezerwacji. Komunikacja odbywa się poprzez panel.
Dane kontaktowe do bezpośredniego kontaktu z Twoim obiektem, gość otrzymuje po opłaceniu rezerwacji.

    • Related Articles

    • Czego wymaga się od gości przed rezerwacją?

      Zanim użytkownicy Noclegowo prześlą prośbę o rezerwację, prosimy ich, aby podzielili się kilkoma informacjami. W przeciwnym razie przesłanie o prośby o rezerwację nie będzie możliwe. Noclegowo wymaga od gości, aby podali pełne imię i nazwisko, adres ...
    • Czy muszę na bieżąco aktualizować kalendarz dostępności?

      Dla Twojego komfortu przygotowaliśmy kalendarz dostępności, tak aby goście już przy składaniu rezerwacji mogli upewnić się czy wybrany termin jest wolny. Aktualizacja kalendarza nie jest obowiązkowa, choć zachęcamy aby to robić. Gość w pierwszej ...
    • Czy zadatek jest zwrotny?

      Co do zasady, zadatek jest bezzwrotny. Nawet jeżeli gość chce odwołać rezerwację przed pobytem lub nie przyjedzie do Twojego obiektu, masz prawo zachować zadatek. Nie musisz więc obawiać się, że prowizja zostanie pobrana, zadatek zwrócony gościowi, a ...
    • Czym się różni model prowizyjny od abonamentu?

      Przy jednorazowej opłacie goście będą kontaktować się bezpośrednio z Tobą - poprzez numer kontaktowy, formularz e-mail. Natomiast przy rozliczeniu prowizyjnym goście będą mogli przesłać prośbę o rezerwację w konkretnie wskazanym terminie o konkretny ...
    • Co jeżeli koszt pobytu w zapytaniu rezerwacyjnym różni się od ustalonego cennika?

      Jeżeli cena różni się od tej określonej przez Ciebie w cenniku, możesz przesłać do gościa nową propozycję ze zaktualizowaną ceną. Jeżeli gość zgadza się na ofertę ma możliwość wpłaty zadatku za pobyt już w zaktualizowanej kwocie.