Zaakceptowałem rezerwację. Skąd dowiem się, że gość opłacił zadatek?
Natychmiast po opłacie zadatku przez gościa wyślemy do Ciebie wiadomość z potwierdzeniem. Wtedy też udostępnimy Ci dane kontaktowe do gościa (adres e-mail oraz telefon). Z kolei gościowi udostępnimy Twoje dane kontaktowe.
Related Articles
Czy zadatek jest zwrotny?
Co do zasady, zadatek jest bezzwrotny. Nawet jeżeli gość chce odwołać rezerwację przed pobytem lub nie przyjedzie do Twojego obiektu, masz prawo zachować zadatek. Nie musisz więc obawiać się, że prowizja zostanie pobrana, zadatek zwrócony gościowi, a ...
Dostałem powiadomienie, że gość opłacił zadatek, ale nadal nie mam środków na swoim koncie. Dlaczego?
Gość opłaca zadatek poprzez system Blue Media. Środki trafiają na nasz rachunek bankowy. Następnie my w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych transferujemy je na Twój rachunek bankowy (pomniejszając o prowizję). Uwaga! Jeśli masz ustawione zasady ...
Przyjąłem rezerwację w Noclegowo, gość wpłacił zadatek, a w międzyczasie otrzymałem rezerwację na ten termin w innym serwisie. Co zrobić?
Rezerwacja została przyjęta, a prowizja zostanie pobrana. We własnym zakresie musisz skontaktować się z gościem i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, że w przypadku odmowy świadczenia usługi gość, zgodnie z Kodeksem Cywilnym, ma prawo żądać od Ciebie ...
Czy gość może się ze mną skontaktować przed rezerwacją?
Gość może wysłać wiadomość w czasie składania rezerwacji. Komunikacja odbywa się poprzez panel. Dane kontaktowe do bezpośredniego kontaktu z Twoim obiektem, gość otrzymuje po opłaceniu rezerwacji.
Czy gość ma możliwość anulacji rezerwacji po wpłacie zadatku?
Tak, ma możliwość anulacji rezerwacji w każdej chwili. Jeśli masz ustawiony zadatek bezzwrotny to gościowi nie przysługuje jego zwrot. Jeśli w zasadach anulacji rezerwacji ustaliłeś możliwość rezygnacji ze zwrotem zadatku, a gość mieści się ustalonym ...