Czego wymaga się od gości przed rezerwacją?

Czego wymaga się od gości przed rezerwacją?

Zanim użytkownicy Noclegowo prześlą prośbę o rezerwację, prosimy ich, aby podzielili się kilkoma informacjami. W przeciwnym razie przesłanie o prośby o rezerwację nie będzie możliwe.
Noclegowo wymaga od gości, aby podali pełne imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu. Wszystkie te dane otrzymasz po dokonaniu rezerwacji, aby móc bezpośrednio skontaktować się z gościem.

    • Related Articles

    • Czym się różni model prowizyjny od abonamentu?

      Decydując się na współpracę z Noclegowo, masz do wybory dwie formy rozliczenia: jednorazowa opłata z góry (abonament) lub wynagrodzenie od dokonanych rezerwacji (prowizje). Wybierając abonament, wszelkie rezerwacje odbywają się po bezpośrednim ...
    • Czy gość może się ze mną skontaktować przed rezerwacją?

      Gość może wysłać wiadomość w czasie składania rezerwacji. Komunikacja odbywa się poprzez panel. Dane kontaktowe do bezpośredniego kontaktu z Twoim obiektem, gość otrzymuje po opłaceniu rezerwacji.
    • Co jeżeli koszt pobytu w zapytaniu rezerwacyjnym różni się od ustalonego cennika?

      Jeżeli cena różni się od tej określonej przez Ciebie w cenniku, możesz przesłać do gościa nową propozycję ze zaktualizowaną ceną. Jeżeli gość zgadza się na ofertę ma możliwość wpłaty zadatku za pobyt już w zaktualizowanej kwocie.
    • Jak mogę zmienić rachunek bankowy do wpłat zadatków od gości?

      Numer rachunku bankowego możesz zmienić po zalogowaniu się do panelu obiektu: https://panel.noclegowo.pl/reservationSettings Po kliknięciu w przycisk "+ Dodaj nowy numer rachunku" będzie możliwość wprowadzenia nowego numeru konta.  Pamiętaj, że ...
    • Od jakiej kwoty pobierana jest prowizja?

      Prowizja pobierana jest od całości kwoty rezerwacji. Na przykład jeżeli gość chciałby zarezerwować pobyt, którego koszt w całości wynosi 2000 zł zostanie pobrana prowizja w wysokości 319,80 zł brutto (13%+VAT).