Czego wymaga się od gości przed rezerwacją?
Zanim użytkownicy Noclegowo prześlą prośbę o rezerwację, prosimy ich, aby podzielili się kilkoma informacjami. W przeciwnym razie przesłanie o prośby o rezerwację nie będzie możliwe.
Noclegowo wymaga od gości, aby podali pełne imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu. Wszystkie te dane otrzymasz po dokonaniu rezerwacji, aby móc bezpośrednio skontaktować się z gościem.
Related Articles
Czym się różni model prowizyjny od abonamentu?
Decydując się na współpracę z Noclegowo, masz do wybory dwie formy rozliczenia: jednorazowa opłata z góry (abonament) lub wynagrodzenie od dokonanych rezerwacji (prowizje). Wybierając abonament, wszelkie rezerwacje odbywają się po bezpośrednim ...
Czy gość może się ze mną skontaktować przed rezerwacją?
Gość może wysłać wiadomość w czasie składania rezerwacji. Komunikacja odbywa się poprzez panel. Dane kontaktowe do bezpośredniego kontaktu z Twoim obiektem, gość otrzymuje po opłaceniu rezerwacji.
Co jeżeli koszt pobytu w zapytaniu rezerwacyjnym różni się od ustalonego cennika?
Jeżeli cena różni się od tej określonej przez Ciebie w cenniku, możesz przesłać do gościa nową propozycję ze zaktualizowaną ceną. Jeżeli gość zgadza się na ofertę ma możliwość wpłaty zadatku za pobyt już w zaktualizowanej kwocie.
Jak mogę zmienić rachunek bankowy do wpłat zadatków od gości?
Numer rachunku bankowego możesz zmienić po zalogowaniu się do panelu obiektu: https://panel.noclegowo.pl/reservationSettings Po kliknięciu w przycisk "+ Dodaj nowy numer rachunku" będzie możliwość wprowadzenia nowego numeru konta. Pamiętaj, że ...
Od jakiej kwoty pobierana jest prowizja?
Prowizja pobierana jest od całości kwoty rezerwacji. Na przykład jeżeli gość chciałby zarezerwować pobyt, którego koszt w całości wynosi 2000 zł zostanie pobrana prowizja w wysokości 319,80 zł brutto (13%+VAT).