Czego wymaga się od gości przed rezerwacją?

Czego wymaga się od gości przed rezerwacją?

Zanim użytkownicy Noclegowo prześlą prośbę o rezerwację, prosimy ich, aby podzielili się kilkoma informacjami. W przeciwnym razie przesłanie o prośby o rezerwację nie będzie możliwe.
Noclegowo wymaga od gości, aby podali pełne imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu. Wszystkie te dane otrzymasz po dokonaniu rezerwacji, aby móc bezpośrednio skontaktować się z gościem.

    • Related Articles

    • Czy gość może się ze mną skontaktować przed rezerwacją?

      Gość może wysłać wiadomość w czasie składania rezerwacji. Komunikacja odbywa się poprzez panel. Dane kontaktowe do bezpośredniego kontaktu z Twoim obiektem, gość otrzymuje po opłaceniu rezerwacji.
    • Czym się różni model prowizyjny od abonamentu?

      Przy jednorazowej opłacie goście będą kontaktować się bezpośrednio z Tobą - poprzez numer kontaktowy, formularz e-mail. Natomiast przy rozliczeniu prowizyjnym goście będą mogli przesłać prośbę o rezerwację w konkretnie wskazanym terminie o konkretny ...
    • Czym różni się abonament w wersji Standard od Premium?

      Decydując się na wersję Premium, masz zagwarantowane wyższe pozycje na domyślnych listach wyszukiwania (m.in. miejscowość, region, rodzaj obiektu). Obiekt znajdzie się wśród obiektów wyróżnionych, zawsze powyżej wszystkich obiektów w wersji Standard, ...
    • Co jeżeli koszt pobytu w zapytaniu rezerwacyjnym różni się od ustalonego cennika?

      Jeżeli cena różni się od tej określonej przez Ciebie w cenniku, możesz przesłać do gościa nową propozycję ze zaktualizowaną ceną. Jeżeli gość zgadza się na ofertę ma możliwość wpłaty zadatku za pobyt już w zaktualizowanej kwocie.
    • Czym różni się Premium od Premium+?

      Zarówno aktywacja Premium, jak i Premium+ gwarantuje wyższe pozycje na listach wyszukiwania. Decydując się na wersję Premium + otrzymają Państwo aż 1939 punktów o wartości 1939 zł do wykorzystania na dodatkowe pozycjonowanie. Do Premium otrzymają ...