Czy gospodarz może anulować rezerwację gościowi?
Jeśli rezerwacja jest przyjęta przez gospodarza obiektu noclegowego, a gość wpłacił zadatek to nie ma możliwości anulacji rezerwacji. W przypadku odmowy realizacji noclegu gość ma prawo żądać dwukrotności wpłaconego zadatku.
Related Articles
Czy jedna oferta może dotyczyć kilku obiektów?
Pojedyncza oferta może dotyczyć tylko obiektu znajdującego się pod jednym adresem. Nie ma możliwości dodania kilku lokalizacji w ramach jednej oferty.
Czy gość może się ze mną skontaktować przed rezerwacją?
Gość może wysłać wiadomość w czasie składania rezerwacji. Komunikacja odbywa się poprzez panel. Dane kontaktowe do bezpośredniego kontaktu z Twoim obiektem, gość otrzymuje po opłaceniu rezerwacji.
Czy zadatek jest zwrotny?
Co do zasady, zadatek jest bezzwrotny. Nawet jeżeli gość chce odwołać rezerwację przed pobytem lub nie przyjedzie do Twojego obiektu, masz prawo zachować zadatek. Nie musisz więc obawiać się, że prowizja zostanie pobrana, zadatek zwrócony gościowi, a ...
Czy muszę na bieżąco aktualizować kalendarz dostępności?
Dla Twojego komfortu przygotowaliśmy kalendarz dostępności, tak aby goście już przy składaniu rezerwacji mogli upewnić się czy wybrany termin jest wolny. Aktualizacja kalendarza nie jest obowiązkowa, choć zachęcamy aby to robić. Gość w pierwszej ...
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Jak ją przyjąć?
Sprawdź, czy goście zadali pytania udziel na nie odpowiedzi i kliknij przycisk "Zaakceptuj". Prześlemy powiadomienie do gościa, o tym ze zaakceptowałeś rezerwację. Teraz oczekuj na opłatę zadatku przez gościa. Wysokość zadatku oraz czas na jego ...