Czy zadatek jest zwrotny?

Czy zadatek jest zwrotny?

Co do zasady, zadatek jest bezzwrotny. Nawet jeżeli gość chce odwołać rezerwację przed pobytem lub nie przyjedzie do Twojego obiektu, masz prawo zachować zadatek. Nie musisz więc obawiać się, że prowizja zostanie pobrana, zadatek zwrócony gościowi, a Ty zamiast zysku będziesz musiał liczyć się z dodatkowymi kosztami.

    • Related Articles

    • Czy moja oferta jest aktywna?

      Status oferty widoczny jest po zalogowaniu do Panelu Obiektu: https://panel.noclegowo.pl/ W Panelu widoczny jest również wariant aktywacji oraz data do kiedy prezentacja będzie widoczna na stronie.
    • Czy muszę na bieżąco aktualizować kalendarz dostępności?

      Dla Twojego komfortu przygotowaliśmy kalendarz dostępności, tak aby goście już przy składaniu rezerwacji mogli upewnić się czy wybrany termin jest wolny. Aktualizacja kalendarza nie jest obowiązkowa, choć zachęcamy aby to robić. Gość w pierwszej ...
    • Czy jest możliwość aktywacji obiektu na okres próbny?

      Nie aktywujemy prezentacji na bezpłatny okres próbny. Jeżeli dopiero zaczynasz współpracę z Noclegowo i chcesz sprawdzić skuteczność reklamy przed opłaceniem abonamentu to zawsze możesz skorzystać z aktywacji w ramach rozliczenia prowizyjnego. ...
    • Jaka jest wysokość zadatku?

      Wysokość zadatku ustalasz samodzielnie w warunkach rezerwacji. Minimalna kwota zadatku to 20% kosztu całego pobytu. Jeżeli wymagasz płatności całej kwoty już przy dokonywaniu rezerwacji mozesz ustawić 100% zadatku. Trzeba mieć jednak na uwadze, że ...
    • Od jakiej kwoty pobierana jest prowizja?

      Prowizja pobierana jest od całości kwoty rezerwacji. Na przykład jeżeli gość chciałby zarezerwować pobyt, którego koszt w całości wynosi 2000 zł zostanie pobrana prowizja w wysokości 196 zł brutto (8%+VAT).