Czy jedna oferta może dotyczyć kilku obiektów?
Pojedyncza oferta może dotyczyć tylko obiektu znajdującego się pod jednym adresem. Nie ma możliwości dodania kilku lokalizacji w ramach jednej oferty.
Related Articles
Czy gość może się ze mną skontaktować przed rezerwacją?
Gość może wysłać wiadomość w czasie składania rezerwacji. Komunikacja odbywa się poprzez panel. Dane kontaktowe do bezpośredniego kontaktu z Twoim obiektem, gość otrzymuje po opłaceniu rezerwacji.
Jak wygląda pozycjonowanie obiektów na liście?
W pierwszej kolejności zawsze wyświetlane są obiekty w wersji Premium, a następnie wszystkie pozostałe w standardowej wersji. Następnie algorytm sortowania bierze pod uwagę wskaźniki dla poszczególnych obiektów: jakoś c oferty, wskaźnik odpowiedzi, ...
Czy moja oferta jest aktywna?
Aktualny status swojej oferty oraz termin publikacji odnajdziesz w Panelu Gospodarza: https://panel.noclegowo.pl
Czy gospodarz może anulować rezerwację gościowi?
Jeśli rezerwacja jest przyjęta przez gospodarza obiektu noclegowego, a gość wpłacił zadatek to nie ma możliwości anulacji rezerwacji. W przypadku odmowy realizacji noclegu gość ma prawo żądać dwukrotności wpłaconego zadatku.
Jakie korzyści otrzymuję gdy moja oferta jest w wersji Premium?
Decydując się na wersję Premium, masz zagwarantowane wyższe pozycje na domyślnych listach wyszukiwania (m.in. miejscowość, region, rodzaj obiektu). Obiekt znajdzie się wśród obiektów wyróżnionych, zawsze powyżej wszystkich obiektów, które nie ...