Zapytania i rezerwacje
Jak mogę zapłacić za pobyt bonem turystycznym?
Aby skorzystać z bonu, należy w pierwszej kolejności opłacić zadatek za rezerwację dokonaną w Noclegowo. Płatności odbywają się poprzez szybki i bezpieczny system Blue Media. Po opłaceniu rezerwacji, należy zgłosić bezpośrednio Gospodarzowi obiektu ...
W jaki sposób anulować wysłaną prośbę o rezerwację?
Do momentu wpłaty zadatku możesz anulować swoją prośbę o rezerwację. Nie są z tym związane żadne opłaty ani opłaty serwisowe. Natomiast po potwierdzeniu rezerwacji, rezygnacja z pobytu może wiązać się z utratą zadatku, jeśli w danym obiekcie nie ma ...
Co zrobić, gdy ktoś poprosi o opłacenie zadatku poza stroną Noclegowo?
W przypadku rezerwacji on-line wpłaca zadatku zawsze odbywa się za pośrednictwem Noclegowo. Tylko w ten sposób dokonasz bezpiecznej transakcji przez system Blue Media, dlatego zalecamy opłacić rezerwacje tylko i wyłącznie na stronie.
Co to jest opłata za sprzątanie?
Opłata za sprzątanie to ustalona przez gospodarzy jednorazowa opłata za sprzątanie miejsca, w którym przebywasz. Przy rezerwacji oferty jest to dodatkowa opłata widoczna w podsumowaniu.
Czy mogę przyjechać do obiektu poza wskazanymi godzinami zameldowania?
To w jakich godzinach możesz się zameldować zależy od zasad danego obiektu. Przede wszystkim należy skontaktować się z Gospodarzem i zapytać o możliwość zmiany. Po opłaceniu rezerwacji bezpośrednie dane kontaktowe znajdziesz w wiadomości e-mailowej. ...
Gospodarz potwierdził dostępność terminu, a ja jednak chcę zrezygnować. Co zrobić?
Takie sytuacje się zdarzają. Jednak nie trzymaj gospodarza w niepewności, aby niepotrzebnie nie blokował terminu. Zrezygnuj z rezerwacji wybierając opcję “Odwołaj rezerwację” przy tej konkretnej rezerwacji.
Jak mogę sprawdzić status mojej rezerwacji?
Wszelkie szczegóły dotyczące rezerwacji otrzymasz w wiadomościach e-mail. Znajdziesz w nich również odnośnik do szczegółów, gdzie sprawdzisz wygodnie aktualny status swojej rezerwacji.
Czy nie ma żadnych ukrytych opłat?
Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat. Płacisz tyle, ile kosztuje dana oferta noclegu i nic poza tym. Pamiętaj, że do rezerwacji wymagane jest wpłacenie zadatku, którego wysokość ustalana jest przez gospodarza.
Czy moja płatność będzie bezpieczna?
Transakcje w Noclegowo są w 100% bezpieczne. Chronimy transmisję certyfikatem SSL. Twoje dane osobiste są bezpieczne. Szybkie i bezpiecznie płatności zapewnia Media S.A. - krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego ...
Czy muszę podłączyć kartę płatniczą?
Płatność kartą to tylko jedna z dostępnych opcji regulowania zadatku. Do wyboru masz szybkie i bezpieczne płatności on-line Bluemedia, płatność BLIK lub właśnie wspomnianą wcześniej płatność kartą Visa lub MasterCard. Możesz zrobić to tak jak Ci ...
Co w sytuacji, gdy zadatek już został wpłacony, a chcę zrezygnować z rezerwacji?
Możesz kontaktować się z gospodarzem, jednak zgodnie z przepisami prawa zadatek jest bezzwrotny.
Co stanie się, gdy moja prośba o rezerwację zostaje odrzucona lub wygaśnie?
Jeżeli Twoja prośba o rezerwację zostanie odrzucona przez gospodarza lub gospodarz nie odpowie na nią w ciągu 24 godzin nie poniesiesz żadnych kosztów, ponieważ rezerwacja nie doszła do skutku.
Co stanie się, jeżeli gospodarz potwierdzi dostępność terminu i przyjmie moją prośbę o rezerwację?
Jeżeli Twoja prośba o rezerwację zostanie przyjęta przez Gospodarza otrzymasz powiadomienie e-mail. Wiadomość będzie zawierała link prowadzący do wpłaty zadatku. Po dokonaniu wpłaty masz pewność, że miejsce zostało zarezerwowane i możesz spać ...
Jak dużo czasu gospodarz ma na odpowiedź na moją prośbę o rezerwację?
Gospodarz ma 24 godziny, by zaakceptować lub odrzucić prośbę o rezerwację. Informację o statusie swojej wstępnej rezerwacji otrzymasz w wiadomości e-mail. Gospodarze starają się jak najszybciej odpowiadać na rezerwacje, aby nie trzymać Cię w ...
Czy wysłanie zapytania rezerwacyjnego zobowiązuje mnie do zapłaty?
Wysłanie zapytania nie zobowiązuje Cię do zapłaty. Dopiero, po potwierdzeniu dostępności terminu przez właściciela otrzymasz wiadomość z możliwością dokonania wpłaty zadatku, który jest warunkiem potwierdzenia rezerwacji.
Jakie dane muszę podać przy rezerwacji?
Wymagamy podania tylko kilku podstawowych informacji (adres e-mail, numer telefonu, imię i nazwisko). Dzięki tym informacjom gospodarze wiedzą, kogo się spodziewać i mają możliwość skontaktowania się z Tobą w celu umówienia szczegółów. Twoje dane są ...
Dlaczego nie otrzymuję powiadomień na adres e-mail?
Jeśli nie otrzymujesz powiadomień dotyczących rezerwacji, sprawdź możliwe przyczyny. Sprawdź folder spam w swojej skrzynce e-mailowej. Możliwe, że Twój dostawca poczty błędnie zakwalifikował nasze wiadomości i umieścił je w folderze spam. Upewnij ...
Jak mogę sprawdzić status mojej rezerwacji?
Wszelkie szczegóły dotyczące rezerwacji otrzymasz w wiadomościach e-mail. Znajdziesz w nich również odnośnik do szczegółów, gdzie sprawdzisz wygodnie aktualny status swojej rezerwacji.
Czy muszę podłączyć kartę płatniczą?
Płatność kartą to tylko jedna z dostępnych opcji regulowania zadatku. Do wyboru masz szybkie i bezpieczne płatności on-line Autopay, płatność BLIK lub właśnie wspomnianą wcześniej płatność kartą Visa lub MasterCard. Możesz zrobić to tak jak Ci ...
Czy muszę wpłacić zadatek?
Tak, zadatek jest wymagany, aby rezerwacja doszła do skutku. Wysokość zadatku ustala gospodarz, dlatego w każdej ofercie noclegu zadatek może być inny (od 10% do 100% wartości całego pobytu).
Kiedy muszę zapłacić?
Masz 24 godziny na dokonanie wpłaty zadatku od chwili potwierdzenia przez gospodarza możliwości rezerwacji. Do dokonania rezerwacji wymagane jest wpłacenie zadatku. Jego wysokość zależy od gospodarza. Pozostałą cześć kwoty uiścisz bezpośrednio w ...
Co stanie się, gdy moja prośba o rezerwację zostaje odrzucona lub wygaśnie?
Jeżeli Twoja prośba o rezerwację zostanie odrzucona przez gospodarza lub gospodarz nie odpowie na nią w ciągu 24 godzin nie poniesiesz żadnych kosztów, ponieważ rezerwacja nie doszła do skutku.
Czy wysłanie zapytania rezerwacyjnego zobowiązuje mnie do zapłaty?
Wysłanie zapytania nie zobowiązuje Cię do zapłaty. Dopiero, po potwierdzeniu dostępności terminu przez właściciela otrzymasz wiadomość z możliwością dokonania wpłaty zadatku, który jest warunkiem potwierdzenia rezerwacji.
Jak mogę zarezerwować nocleg w Noclegowo?
Znalazłeś nocleg, który idealnie odpowiada Twoim potrzebom? Świetnie! Aby dokonać rezerwacji wystarczy, że wybierzesz termin, liczbę osób, rodzaj zakwaterowania i klikniesz przycisk, który przeniesie Cię do formularza rezerwacji. Uzupełnij swoje dane ...
Jak mogę skontaktować się z gospodarzem przed dokonaniem rezerwacji?
Jeśli chcesz skontaktować się z gospodarzem przed dokonaniem rezerwacji, wyślij standardową prośbę o rezerwację. Określ termin pobytu oraz liczbę osób, tak aby gospodarz miał wstępną informację jakiego rodzaju rezerwacji dotyczy pytanie. W drugim ...