Gospodarz potwierdził dostępność terminu, a ja jednak chcę zrezygnować. Co zrobić?
Takie sytuacje się zdarzają. Jednak nie trzymaj gospodarza w niepewności, aby niepotrzebnie nie blokował terminu. Zrezygnuj z rezerwacji wybierając opcję “Odwołaj rezerwację” przy tej konkretnej rezerwacji.
Related Articles
Co stanie się, jeżeli gospodarz potwierdzi dostępność terminu i przyjmie moją prośbę o rezerwację?
Jeżeli Twoja prośba o rezerwację zostanie przyjęta przez Gospodarza otrzymasz powiadomienie e-mail. Wiadomość będzie zawierała link prowadzący do wpłaty zadatku. Po dokonaniu wpłaty masz pewność, że miejsce zostało zarezerwowane i możesz spać ...
Co w sytuacji, gdy zadatek już został wpłacony, a chcę zrezygnować z rezerwacji?
Możesz kontaktować się z gospodarzem, jednak zgodnie z przepisami prawa zadatek jest bezzwrotny.
Co zrobić, gdy ktoś poprosi o opłacenie zadatku poza stroną Noclegowo?
W przypadku rezerwacji on-line wpłaca zadatku zawsze odbywa się za pośrednictwem Noclegowo. Tylko w ten sposób dokonasz bezpiecznej transakcji przez system Blue Media, dlatego zalecamy opłacić rezerwacje tylko i wyłącznie na stronie.
Jak dużo czasu gospodarz ma na odpowiedź na moją prośbę o rezerwację?
Gospodarz ma 24 godziny, by zaakceptować lub odrzucić prośbę o rezerwację. Informację o statusie swojej wstępnej rezerwacji otrzymasz w wiadomości e-mail. Gospodarze starają się jak najszybciej odpowiadać na rezerwacje, aby nie trzymać Cię w ...
Co stanie się, gdy moja prośba o rezerwację zostaje odrzucona lub wygaśnie?
Jeżeli Twoja prośba o rezerwację zostanie odrzucona przez gospodarza lub gospodarz nie odpowie na nią w ciągu 24 godzin nie poniesiesz żadnych kosztów, ponieważ rezerwacja nie doszła do skutku.