Dlaczego nie otrzymuję powiadomień na adres e-mail?
Jeśli nie otrzymujesz powiadomień dotyczących rezerwacji, sprawdź możliwe przyczyny.
Sprawdź folder spam w swojej skrzynce e-mailowej. Możliwe, że Twój dostawca poczty błędnie zakwalifikował nasze wiadomości i umieścił je w folderze spam.
Upewnij się, że podałeś prawidłowy adres e-mail podczas rezerwacji.
Być może wiadomość od nas omyłkowo została oznaczona jako przeczytana lub zawieruszyła się gdzieś pośród innych wiadomości w Twojej skrzynce. Wyszukaj w swojej skrzynce odbiorczej słów “noclegowo” lub “rezerwacja”, aby znaleźć wiadomości od nas.
Related Articles
Jak dużo czasu gospodarz ma na odpowiedź na moją prośbę o rezerwację?
Gospodarz ma 24 godziny, by zaakceptować lub odrzucić prośbę o rezerwację. Informację o statusie swojej wstępnej rezerwacji otrzymasz w wiadomości e-mail. Gospodarze starają się jak najszybciej odpowiadać na rezerwacje, aby nie trzymać Cię w ...
Dlaczego przy jednych obiektach jest numer telefonu do obiektu, a przy innych nie ma?
Na Noclegowo wyświetlane są dwie grupy obiektów noclegowych - z bezpośrednimi danymi kontaktowymi do gospodarza oraz w ramach rozliczenia prowizyjnego. W przypadku pierwszej grupy w prezentacji obiektu widoczny jest numer telefonu do obiektu, ...
Czy nie ma żadnych ukrytych opłat?
Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat. Płacisz tyle, ile kosztuje dana oferta noclegu i nic poza tym. Pamiętaj, że do rezerwacji wymagane jest wpłacenie zadatku, którego wysokość ustalana jest przez gospodarza.
Czy na Noclegowo znajdę obiekty realizujące bon turystyczny?
Oczywiście! Obiekty noclegowe realizujące rządowy bon turystyczny znajdziesz na podstronie OBIEKTY REALIZUJĄCE BON. Jest to jednorazowe świadczenie w kwocie 500 zł, dla każdego dziecka do 18. roku życia. Termin wykorzystania bonu upływa dnia 31 marca ...
Jak mogę skontaktować się z gospodarzem przed dokonaniem rezerwacji?
Jeśli chcesz skontaktować się z gospodarzem przed dokonaniem rezerwacji, wyślij standardową prośbę o rezerwację. Określ termin pobytu oraz liczbę osób, tak aby gospodarz miał wstępną informację jakiego rodzaju rezerwacji dotyczy pytanie. W drugim ...