Dlaczego przy jednych obiektach jest numer telefonu do obiektu, a przy innych nie ma?
Na Noclegowo wyświetlane są dwie grupy obiektów noclegowych - z bezpośrednimi danymi kontaktowymi do gospodarza oraz w ramach rozliczenia prowizyjnego.
W przypadku pierwszej grupy w prezentacji obiektu widoczny jest numer telefonu do obiektu, przekierowanie na stronę internetową obiektu lub do funpage'a na Facebooku.
Druga grupa to obiekty on-line. Bezpośredni kontakt z gospodarzem możliwy jest dopiero po ukończeniu rezerwacji, czyli wpłacie zadatku.
Related Articles
Dlaczego w niektórych ofertach nie ma podanego numer telefonu?
Nie wszystkie obiekty widoczne w Noclegowo mają dostępny bezpośredni numer telefonu do Gospodarza. Oferty bez podanego telefonu to obiekty dostępne w systemie rezerwacji on-line. W przypadku takich obiektów należy skorzystać z dostępnego formularza ...
Kiedy otrzymam numer telefonu do obiektu?
Bezpośredni kontakt telefoniczny z gospodarzem możliwy jest dopiero po wpłacie zadatku. Po wpłacie zadatku otrzymasz wiadomość mailową z numerem telefonu do obiektu. Do tego czasu kontakt możliwy jest jedynie poprzez panel Noclegowo.
Czy nie ma żadnych ukrytych opłat?
Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat. Płacisz tyle, ile kosztuje dana oferta noclegu i nic poza tym. Pamiętaj, że do rezerwacji wymagane jest wpłacenie zadatku, którego wysokość ustalana jest przez gospodarza.
Dlaczego nie otrzymuję powiadomień na adres e-mail?
Jeśli nie otrzymujesz powiadomień dotyczących rezerwacji, sprawdź możliwe przyczyny. Sprawdź folder spam w swojej skrzynce e-mailowej. Możliwe, że Twój dostawca poczty błędnie zakwalifikował nasze wiadomości i umieścił je w folderze spam. Upewnij ...
Jakie dane muszę podać przy rezerwacji?
Wymagamy podania tylko kilku podstawowych informacji (adres e-mail, numer telefonu, imię i nazwisko). Dzięki tym informacjom gospodarze wiedzą, kogo się spodziewać i mają możliwość skontaktowania się z Tobą w celu umówienia szczegółów. Twoje dane są ...