Kiedy otrzymam numer telefonu do obiektu?
Bezpośredni kontakt telefoniczny z gospodarzem możliwy jest dopiero po wpłacie zadatku. Po wpłacie zadatku otrzymasz wiadomość mailową z numerem telefonu do obiektu. Do tego czasu kontakt możliwy jest jedynie poprzez panel Noclegowo.
Related Articles
Dlaczego przy jednych obiektach jest numer telefonu do obiektu, a przy innych nie ma?
Na Noclegowo wyświetlane są dwie grupy obiektów noclegowych - z bezpośrednimi danymi kontaktowymi do gospodarza oraz w ramach rozliczenia prowizyjnego. W przypadku pierwszej grupy w prezentacji obiektu widoczny jest numer telefonu do obiektu, ...
Dlaczego w niektórych ofertach nie ma podanego numer telefonu?
Nie wszystkie obiekty widoczne w Noclegowo mają dostępny bezpośredni numer telefonu do Gospodarza. Oferty bez podanego telefonu to obiekty dostępne w systemie rezerwacji on-line. W przypadku takich obiektów należy skorzystać z dostępnego formularza ...
Czy mogę przyjechać do obiektu poza wskazanymi godzinami zameldowania?
To w jakich godzinach możesz się zameldować zależy od zasad danego obiektu. Przede wszystkim należy skontaktować się z Gospodarzem i zapytać o możliwość zmiany. Po opłaceniu rezerwacji bezpośrednie dane kontaktowe znajdziesz w wiadomości e-mailowej. ...
Kiedy muszę zapłacić?
Masz 24 godziny na dokonanie wpłaty zadatku od chwili potwierdzenia przez gospodarza możliwości rezerwacji. Do dokonania rezerwacji wymagane jest wpłacenie zadatku. Jego wysokość zależy od gospodarza. Pozostałą cześć kwoty uiścisz bezpośrednio w ...
Jakie dane muszę podać przy rezerwacji?
Wymagamy podania tylko kilku podstawowych informacji (adres e-mail, numer telefonu, imię i nazwisko). Dzięki tym informacjom gospodarze wiedzą, kogo się spodziewać i mają możliwość skontaktowania się z Tobą w celu umówienia szczegółów. Twoje dane są ...