Kiedy muszę zapłacić?

Kiedy muszę zapłacić?

Masz 24 godziny na dokonanie wpłaty zadatku od chwili potwierdzenia przez gospodarza możliwości rezerwacji. Do dokonania rezerwacji wymagane jest wpłacenie zadatku. Jego wysokość zależy od gospodarza. Pozostałą cześć kwoty uiścisz bezpośrednio w obiekcie w dniu przyjazdu lub niedługo przed nim, jeżeli wymaga tego gospodarz.
    • Related Articles

    • Czy muszę wpłacić zadatek?

      Tak, zadatek jest wymagany, aby rezerwacja doszła do skutku. Wysokość zadatku ustala gospodarz, dlatego w każdej ofercie noclegu zadatek może być inny (od 10% do 100% wartości całego pobytu).
    • Jak mogę zapłacić za pobyt bonem turystycznym?

      Aby skorzystać z bonu, należy w pierwszej kolejności opłacić zadatek za rezerwację dokonaną w Noclegowo.  Płatności odbywają się poprzez szybki i bezpieczny system Blue Media.  Po opłaceniu rezerwacji, należy zgłosić bezpośrednio Gospodarzowi obiektu ...
    • Czy muszę podłączyć kartę płatniczą?

      Płatność kartą to tylko jedna z dostępnych opcji regulowania zadatku. Do wyboru masz szybkie i bezpieczne płatności on-line Bluemedia, płatność BLIK lub właśnie wspomnianą wcześniej płatność kartą Visa lub MasterCard. Możesz zrobić to tak jak Ci ...
    • Czy muszę podłączyć kartę płatniczą?

      Płatność kartą to tylko jedna z dostępnych opcji regulowania zadatku. Do wyboru masz szybkie i bezpieczne płatności on-line Bluemedia, płatność BLIK lub właśnie wspomnianą wcześniej płatność kartą Visa lub MasterCard. Możesz zrobić to tak jak Ci ...
    • Kiedy otrzymam numer telefonu do obiektu?

      Bezpośredni kontakt telefoniczny z gospodarzem możliwy jest dopiero po wpłacie zadatku. Po wpłacie zadatku otrzymasz wiadomość mailową z numerem telefonu do obiektu. Do tego czasu kontakt możliwy jest jedynie poprzez panel Noclegowo.