Co to jest wskaźnik szybkości? Jak go poprawić?

Co to jest wskaźnik szybkości? Jak go poprawić?

Na podstawie otrzymanych przez Ciebie rezerwacji obliczamy średni czas reakcji na nie.

Reaguj na rezerwacje najszybciej jak to możliwe, używając przycisku “Zaakceptuj”, “Odrzuć” lub “Zaproponuj inne warunki”. Jeśli odpowiada Ci prośba o rezerwację od gościa, zaakceptuj ją niezwłocznie. Jeśli musisz o coś dopytać, zrób to w następnej kolejności, a Twój wskaźnik nie ucierpi. Jeśli wiesz, że nie możesz przyjąć rezerwacji, odrzuć ją natychmiast podając powód lub zaproponuj gościowi inne warunki pobytu.

    • Related Articles

    • Co to jest wskaźnik odpowiedzi? Jak go poprawić?

      Jest to procent rezerwacji, na które zareagowałeś. Jeśli odpowiedziałeś na wszystkie prośby wskaźnik będzie wynosił 100%. Staraj się odpowiadać na każdą nową rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”, “Odrzuć” lub “Zaproponuj inne warunki”. Nie ...
    • Co to jest wskaźnik akceptacji? Jak go poprawić?

      Na podstawie otrzymanych przez Ciebie rezerwacji, obliczamy procent tych, które zostały przez Ciebie zaakceptowane. Staraj się akceptować wszystkie prośby o rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”. Możesz również zaproponować inne warunki ...
    • Jak poprawić jakość oferty?

      Kompletna i szczegółowo przedstawiona oferta to podstawa skutecznej promocji obiektu. Wszelkie nieścisłości lub brak niektórych informacji mogą powodować, że użytkownicy zrezygnują z dokonanania rezerwacji w Twoim obiekcie i wybiorą inną ofertę, ...
    • Co to jest ocena jakości oferty?

      Jest to wyrażony procentowo wskaźnik. Obliczany jest na podstawie jakości i ilości dodanych treści do oferty obiektu. Pokazuje jak atrakcyjna jest oferta dla osób szukających noclegu. Im lepiej uzupełniona oferta tym ocena jakości jest wyższa. ...
    • Czy zadatek jest zwrotny?

      Co do zasady, zadatek jest bezzwrotny. Nawet jeżeli gość chce odwołać rezerwację przed pobytem lub nie przyjedzie do Twojego obiektu, masz prawo zachować zadatek. Nie musisz więc obawiać się, że prowizja zostanie pobrana, zadatek zwrócony gościowi, a ...