Co to jest wskaźnik szybkości? Jak go poprawić?
Na podstawie otrzymanych rezerwacji obliczamy Twój czas reakcji. Reaguj na nowe prośby najszybciej, jak to możliwe, używając przycisków "Zaakceptuj" i "Odrzuć". Jeśli termin jest dostępny, zaakceptuj rezerwację niezwłocznie. Po akceptacji masz możliwość zadania dodatkowych pytań do gościa. Jeśli wiesz, że nie możesz przyjąć rezerwacji, odrzuć prośbę z podaniem powodu lub zaproponuj inne warunki pobytu.
Related Articles
Co to jest wskaźnik odpowiedzi? Jak go poprawić?
Jest to procent rezerwacji, na które zareagowałeś. Jeśli odpowiedziałeś na wszystkie prośby wskaźnik będzie wynosił 100%. Staraj się odpowiadać na każdą nową rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”, “Odrzuć” lub “Zaproponuj inne warunki”. Nie ...
Co to jest wskaźnik akceptacji? Jak go poprawić?
Na podstawie otrzymanych przez Ciebie rezerwacji, obliczamy procent tych, które zostały przez Ciebie zaakceptowane. Staraj się akceptować wszystkie prośby o rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”. Możesz również zaproponować inne warunki ...
Jak poprawić jakość oferty?
Kompletna i szczegółowo przedstawiona oferta to podstawa skutecznej promocji obiektu. Wszelkie nieścisłości lub brak niektórych informacji mogą powodować, że użytkownicy zrezygnują z dokonanania rezerwacji w Twoim obiekcie i wybiorą inną ofertę, ...
Co to jest ocena jakości oferty?
Jest to wyrażony procentowo wskaźnik, obliczany na podstawie jakości i ilości dodanych treści do oferty obiektu. Wskaźnik pokazuje, jak atrakcyjna jest oferta dla osób poszukujących noclegu. Im lepiej uzupełniona oferta, tym ocena jakości jest ...
Czy zadatek jest zwrotny?
Co do zasady, zadatek jest bezzwrotny. Nawet jeżeli gość chce odwołać rezerwację przed pobytem lub nie przyjedzie do Twojego obiektu, masz prawo zachować zadatek. Nie musisz więc obawiać się, że prowizja zostanie pobrana, zadatek zwrócony gościowi, a ...