Co to jest wskaźnik odpowiedzi? Jak go poprawić?

Co to jest wskaźnik odpowiedzi? Jak go poprawić?

Jest to procent rezerwacji, na które zareagowałeś. Jeśli odpowiedziałeś na wszystkie prośby wskaźnik będzie wynosił 100%.
Staraj się odpowiadać na każdą nową rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”, “Odrzuć” lub “Zaproponuj inne warunki”. Nie pozostawiaj gości bez odpowiedzi.
Pamiętaj, że samo udzielenie tekstowej odpowiedzi nie jest brane pod uwagę do wyliczania tego wskaźnika. Jeśli otrzymasz nowe zapytanie, ale potrzebujesz dodatkowych informacji od gościa, jak najszybciej prześlij do niego wiadomość. Dzięki temu, po odpowiedzi gościa, szybciej zdecydujesz czy zaakceptować czy odrzucić rezerwację.
    • Related Articles

    • Co to jest wskaźnik szybkości? Jak go poprawić?

      Na podstawie otrzymanych przez Ciebie rezerwacji obliczamy średni czas reakcji na nie. Reaguj na rezerwacje najszybciej jak to możliwe, używając przycisku “Zaakceptuj”, “Odrzuć” lub “Zaproponuj inne warunki”. Jeśli odpowiada Ci prośba o rezerwację od ...
    • Co to jest wskaźnik akceptacji? Jak go poprawić?

      Na podstawie otrzymanych przez Ciebie rezerwacji, obliczamy procent tych, które zostały przez Ciebie zaakceptowane. Staraj się akceptować wszystkie prośby o rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”. Możesz również zaproponować inne warunki ...
    • Jak poprawić jakość oferty?

      Kompletna i szczegółowo przedstawiona oferta to podstawa skutecznej promocji obiektu. Wszelkie nieścisłości lub brak niektórych informacji mogą powodować, że użytkownicy zrezygnują z dokonanania rezerwacji w Twoim obiekcie i wybiorą inną ofertę, ...
    • Co to jest ocena jakości oferty?

      Jest to wyrażony procentowo wskaźnik. Obliczany jest na podstawie jakości i ilości dodanych treści do oferty obiektu. Pokazuje jak atrakcyjna jest oferta dla osób szukających noclegu. Im lepiej uzupełniona oferta tym ocena jakości jest wyższa. ...
    • Jak wygląda pozycjonowanie obiektów na liście?

      W pierwszej kolejności zawsze wyświetlane są obiekty w wersji Premium, a następnie wszystkie pozostałe w standardowej wersji. Następnie algorytm sortowania bierze pod uwagę wskaźniki dla poszczególnych obiektów: jakoś c oferty, wskaźnik odpowiedzi, ...