Co to jest ocena jakości oferty?

Co to jest ocena jakości oferty?

Jest to wyrażony procentowo wskaźnik. Obliczany jest na podstawie jakości i ilości dodanych treści do oferty obiektu. Pokazuje jak atrakcyjna jest oferta dla osób szukających noclegu. Im lepiej uzupełniona oferta tym ocena jakości jest wyższa. Maksymalny wskaźnik jakości oferty to 100%. Na wskaźnik jakości oferty wpływ mają między innymi: opis, zdjęcia, struktura obiektu, informacje o parkingu, wyżywieniu, dodatkowych opłatach, udogodnienia. Brak informacji w danej zakładce jest oznaczony czerwonym wykrzyknikiem. 
    • Related Articles

    • Dlaczego wskaźnik jakości oferty spada?

      Zdarzają się sytuacje, w których wskaźnik jakości oferty spada, pomimo uzupełnienia wszystkich zakładek w panelu. Dzieje się tak, ponieważ na wskaźnik ma wpływ również częstotliwość dokonywania aktualizacji. W pierwszej kolejności należy sprawdzić ...
    • Jak poprawić jakość oferty?

      Kompletna i szczegółowo przedstawiona oferta to podstawa skutecznej promocji obiektu. Wszelkie nieścisłości lub brak niektórych informacji mogą powodować, że użytkownicy zrezygnują z dokonanania rezerwacji w Twoim obiekcie i wybiorą inną ofertę, ...
    • Co to jest wskaźnik akceptacji? Jak go poprawić?

      Na podstawie otrzymanych przez Ciebie rezerwacji, obliczamy procent tych, które zostały przez Ciebie zaakceptowane. Staraj się akceptować wszystkie prośby o rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”. Możesz również zaproponować inne warunki ...
    • Gdzie mogę sprawdzić ważność oferty?

      Zaloguj się do panelu swojej oferty. Na głównym widoku jest dostępna sekcja "Informacje o ofercie". Tam znajdziesz informację na temat rodzaju aktywnego pakietu oraz ważność oferty. Aby przejść do głównego widoku z innych zakładek panelu wystarczy w ...
    • Czy zadatek jest zwrotny?

      Co do zasady, zadatek jest bezzwrotny. Nawet jeżeli gość chce odwołać rezerwację przed pobytem lub nie przyjedzie do Twojego obiektu, masz prawo zachować zadatek. Nie musisz więc obawiać się, że prowizja zostanie pobrana, zadatek zwrócony gościowi, a ...