Co to jest wskaźnik akceptacji? Jak go poprawić?

Co to jest wskaźnik akceptacji? Jak go poprawić?

Na podstawie otrzymanych przez Ciebie rezerwacji, obliczamy procent tych, które zostały przez Ciebie zaakceptowane.

Staraj się akceptować wszystkie prośby o rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”. Możesz również zaproponować inne warunki rezerwacji korzystając z przycisku “Zaproponuj inne warunki”.

Dbaj o aktualność swojego kalendarza dostępności, aby unikać zapytań o niedostępne terminy. Blokuj terminy, w których nie możesz przyjąć gości np. z powodu remontu.

Ustaw minimalną długość pobytu w swoim kalendarzu, aby goście nie mogli rezerwować pobytów krótszych niż Twoje preferencje.

Aktualizuj swój cennik, aby unikać nieporozumień związanych z nieaktualną ceną. Uzupełnij informacje o dodatkowych opłatach (np. opłata za sprzątanie, opłata klimatyczna), aby gość nie był nimi negatywnie zaskoczony po rezerwacji.

Dbaj o prezentację swojego obiektu. Uzupełnij wszystkie informacje o wynajmowanych pomieszczeniach, dodaj zdjęcia, zaznacz udogodnienia jakie posiadasz, podaj co znajduje się w pobliżu, czy jest dostępny parking itd. Im lepiej poinformowany przed rezerwację będzie gość, tym większa szansa na to, że i Tobie ten gość będzie odpowiadał i błyskawicznie zaakceptujesz rezerwację.

Najlepszą opcją na osiągnięcie 100%-owego wskaźnika to włączenie natychmiastowych rezerwacji. 

    • Related Articles

    • Co to jest wskaźnik szybkości? Jak go poprawić?

      Na podstawie otrzymanych rezerwacji obliczamy Twój czas reakcji. Reaguj na nowe prośby najszybciej, jak to możliwe, używając przycisków "Zaakceptuj" i "Odrzuć". Jeśli termin jest dostępny, zaakceptuj rezerwację niezwłocznie. Po akceptacji masz ...
    • Co to jest wskaźnik odpowiedzi? Jak go poprawić?

      Jest to procent rezerwacji, na które zareagowałeś. Jeśli odpowiedziałeś na wszystkie prośby wskaźnik będzie wynosił 100%. Staraj się odpowiadać na każdą nową rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”, “Odrzuć” lub “Zaproponuj inne warunki”. Nie ...
    • Jak poprawić jakość oferty?

      Kompletna i szczegółowo przedstawiona oferta to podstawa skutecznej promocji obiektu. Wszelkie nieścisłości lub brak niektórych informacji mogą powodować, że użytkownicy zrezygnują z dokonanania rezerwacji w Twoim obiekcie i wybiorą inną ofertę, ...
    • Co to jest ocena jakości oferty?

      Jest to wyrażony procentowo wskaźnik, obliczany na podstawie jakości i ilości dodanych treści do oferty obiektu. Wskaźnik pokazuje, jak atrakcyjna jest oferta dla osób poszukujących noclegu. Im lepiej uzupełniona oferta, tym ocena jakości jest ...
    • Jak wygląda pozycjonowanie obiektów na liście?

      W pierwszej kolejności zawsze wyświetlane są obiekty w wersji Premium, a następnie wszystkie pozostałe w standardowej wersji. Następnie algorytm sortowania bierze pod uwagę wskaźniki dla poszczególnych obiektów: jakoś c oferty, wskaźnik odpowiedzi, ...