Na podstawie otrzymanych przez Ciebie rezerwacji, obliczamy procent tych, które zostały przez Ciebie zaakceptowane.
Staraj się akceptować wszystkie prośby o rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”. Możesz również zaproponować inne warunki rezerwacji korzystając z przycisku “Zaproponuj inne warunki”.
Dbaj o aktualność swojego kalendarza dostępności, aby unikać zapytań o niedostępne terminy. Blokuj terminy, w których nie możesz przyjąć gości np. z powodu remontu.
Ustaw minimalną długość pobytu w swoim kalendarzu, aby goście nie mogli rezerwować pobytów krótszych niż Twoje preferencje.
Aktualizuj swój cennik, aby unikać nieporozumień związanych z nieaktualną ceną. Uzupełnij informacje o dodatkowych opłatach (np. opłata za sprzątanie, opłata klimatyczna), aby gość nie był nimi negatywnie zaskoczony po rezerwacji.
Dbaj o prezentację swojego obiektu. Uzupełnij wszystkie informacje o wynajmowanych pomieszczeniach, dodaj zdjęcia, zaznacz udogodnienia jakie posiadasz, podaj co znajduje się w pobliżu, czy jest dostępny parking itd. Im lepiej poinformowany przed rezerwację będzie gość, tym większa szansa na to, że i Tobie ten gość będzie odpowiadał i błyskawicznie zaakceptujesz rezerwację.
Najlepszą opcją na osiągnięcie 100%-owego wskaźnika to włączenie natychmiastowych rezerwacji.