Czy mogę liczyć na pomoc w uzupełnieniu oferty?
Każdy może samodzielnie dodać ofertę w Noclegowo i uzupełnić wszelkie dane. Wskazówki w formularzach pozwolą Ci sprawnie przejść przez cały proces. Nikt nie zna Twojego obiektu lepiej niż Ty sam, dlatego dobrze będzie jeśli podasz jak najwięcej informacji.
Jeśli na etapie tworzenia oferty będzie potrzebna pomoc, nasz dział wsparcia sprzyjemnością Ci jej udzieli.
Related Articles
Jak poprawić jakość oferty?
Kompletna i szczegółowo przedstawiona oferta to podstawa skutecznej promocji obiektu. Wszelkie nieścisłości lub brak niektórych informacji mogą powodować, że użytkownicy zrezygnują z dokonanania rezerwacji w Twoim obiekcie i wybiorą inną ofertę, ...
Gdzie mogę sprawdzić ważność oferty?
Zaloguj się do panelu swojej oferty. Na głównym widoku jest dostępna sekcja "Informacje o ofercie". Tam znajdziesz informację na temat rodzaju aktywnego pakietu oraz ważność oferty. Aby przejść do głównego widoku z innych zakładek panelu wystarczy w ...
Czy w dowolnym momencie mogę przejść na rozliczenie abonamentowe?
Oczywiście. Zgłoś nam wtedy chęć wyłączenia rezerwacji on-line. Po przejściu na rozliczenie abonamentowe, osoby zainteresowane noclegiem będą kontaktować się z Tobą bezpośrednio - telefonicznie, emailowo lub poprzez Twoją stronę www.
Czy mogę zaproponować pobyt w innym terminie?
Oczywiście! To także przewidzieliśmy. Jeżeli nie możesz przyjąć rezerwacji na wybrany przez użytkownika termin zaproponuj inny termin pobytu. Jeżeli będzie on odpowiadał gościowi dokona wpłaty zadatku, co będzie potwierdzeniem rezerwacji w ...
Dlaczego wskaźnik jakości oferty spada?
Zdarzają się sytuacje, w których wskaźnik jakości oferty spada, pomimo uzupełnienia wszystkich zakładek w panelu. Dzieje się tak, ponieważ na wskaźnik ma wpływ również częstotliwość dokonywania aktualizacji. W pierwszej kolejności należy sprawdzić ...