Czym się różni model prowizyjny od abonamentu?
Decydując się na współpracę z Noclegowo, masz do wybory dwie formy rozliczenia: jednorazowa opłata z góry (abonament) lub wynagrodzenie od dokonanych rezerwacji (prowizje).
Wybierając abonament, wszelkie rezerwacje odbywają się po bezpośrednim kontakcie telefonicznym lub e-mailowym.
Natomiast przy rozliczeniu prowizyjnym, cała rezerwacja odbywa się poprzez formularz na stronie, a prowizja potrącana jest dopiero po wpłaceniu zadatku.
Related Articles
Co jeżeli koszt pobytu w zapytaniu rezerwacyjnym różni się od ustalonego cennika?
Jeżeli cena różni się od tej określonej przez Ciebie w cenniku, możesz przesłać do gościa nową propozycję ze zaktualizowaną ceną. Jeżeli gość zgadza się na ofertę ma możliwość wpłaty zadatku za pobyt już w zaktualizowanej kwocie.
Czego wymaga się od gości przed rezerwacją?
Zanim użytkownicy Noclegowo prześlą prośbę o rezerwację, prosimy ich, aby podzielili się kilkoma informacjami. W przeciwnym razie przesłanie o prośby o rezerwację nie będzie możliwe. Noclegowo wymaga od gości, aby podali pełne imię i nazwisko, adres ...
Od jakiej kwoty pobierana jest prowizja?
Prowizja pobierana jest od całości kwoty rezerwacji. Na przykład jeżeli gość chciałby zarezerwować pobyt, którego koszt w całości wynosi 2000 zł zostanie pobrana prowizja w wysokości 319,80 zł brutto (13%+VAT).
Jak długo trwa aktywacja po opłaceniu abonamentu?
Jeżeli skorzystasz z szybkich płatności elektronicznych, wpłata zostanie zaksięgowana od razu, a Twój obiekt już w ciągu 1 godziny będzie widoczny w portalu. Korzystając z pozostałych form płatności (przelew tradycyjny) będziemy musieli poczekać na ...
Czy gość może się ze mną skontaktować przed rezerwacją?
Gość może wysłać wiadomość w czasie składania rezerwacji. Komunikacja odbywa się poprzez panel. Dane kontaktowe do bezpośredniego kontaktu z Twoim obiektem, gość otrzymuje po opłaceniu rezerwacji.