Czy mając wykupiony abonament można włączyć rezerwacje on-line?
Oczywiście. W takiej sytuacji gość będzie miał zarówno możliwość skontaktowania się z Tobą bezpośrednio (telefonicznie lub e-mailowo), a także skorzystania z wygodnej formy rezerwacji on-line.
Related Articles
Czy muszę na bieżąco aktualizować kalendarz dostępności?
Dla Twojego komfortu przygotowaliśmy kalendarz dostępności, tak aby goście już przy składaniu rezerwacji mogli upewnić się czy wybrany termin jest wolny. Aktualizacja kalendarza nie jest obowiązkowa, choć zachęcamy aby to robić. Gość w pierwszej ...
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Jak ją przyjąć?
Sprawdź, czy goście zadali pytania udziel na nie odpowiedzi i kliknij przycisk "Zaakceptuj". Prześlemy powiadomienie do gościa, o tym ze zaakceptowałeś rezerwację. Teraz oczekuj na opłatę zadatku przez gościa. Wysokość zadatku oraz czas na jego ...
Co muszę zrobić aby przyjmować rezerwacje on-line?
Aby opublikować obiekt niezbędne będzie: KROK 1: Dodaj informacje o obiekcie (opis, zdjęcia, udogodnienia). KROK 2: Wskaż strukturę obiektu tj. pomieszczenia, które będzie mógł zarezerwować gość (np. dostępne rodzaje pokoi, domki, apartament itp.) ...
Czy gospodarz może anulować rezerwację gościowi?
Jeśli rezerwacja jest przyjęta przez gospodarza obiektu noclegowego, a gość wpłacił zadatek to nie ma możliwości anulacji rezerwacji. W przypadku odmowy realizacji noclegu gość ma prawo żądać dwukrotności wpłaconego zadatku.
Jak mogę zapłacić za abonament?
Aby opłacić abonament, wybierz odpowiedni wariant podczas aktywacji w panelu. Wpłaty możesz dokonać korzystając z szybkich płatności elektronicznych lub przelewem tradycyjnym na konto wskazane na wygenerowanej fakturze pro-forma.