Kiedy otrzymam na moje konto pieniądze z zadatku wpłaconego przez gościa?

Kiedy otrzymam na moje konto pieniądze z zadatku wpłaconego przez gościa?

Nie przetrzymujemy Twoich pieniędzy! Rezerwujący wpłaca zadatek za pośrednictwem szybkich płatności Blue Media. Następnie środki pomniejszone o prowizję wypłacane są na wskazane przez Twoje konto w ciągu 7 dni roboczych. Zwykle jednak trwa to szybciej.

    • Related Articles

    • Z jakiego konta mam wykonać przelew weryfikacyjny?

      Przelew weryfikacyjny należy wykonać z tego samego konta, na które mają być przekazywane środki z rezerwacji. Weryfikujemy konto, aby mieć pewność, że pieniądze trafią na Państwa właściwy rachunek bankowy. Kwota przelewu weryfikacyjnego zostanie ...
    • Jak zrezygnować z usług świadczonych przez Noclegowo?

      W każdym momencie masz możliwość rozwiązania współpracy z portalem. Aby całkowicie usunąć prezentację obiektu wystarczy po zalogowaniu do Panelu Obiektu wysłać zgłoszenie: https://panel.noclegowo.pl/accounts/editSettings Warto pamiętać, że w ...
    • Jaka jest wysokość zadatku?

      Wysokość zadatku ustalasz samodzielnie w warunkach rezerwacji. Minimalna kwota zadatku to 20% kosztu całego pobytu. Jeżeli wymagasz płatności całej kwoty już przy dokonywaniu rezerwacji mozesz ustawić 100% zadatku. Trzeba mieć jednak na uwadze, że ...
    • A jeżeli gość po mojej akceptacji rezerwacji nie wpłaci zadatku?

      Jeśli po określonym czasie, gość nie dokona płatności zadatku, wówczas rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
    • Jak długo ważne będę moje punkty?

      Punkty są ważne przez 12 miesięcy od daty ostatnio naliczonych punktów. Możesz przedłużyć ważność punktów o kolejnych 12 miesięcy aktywując kolejny abonament lub doładowując saldo punktów. Poprzednio zgromadzone punkty zsumują się z tymi, które ...