Kiedy otrzymam na moje konto pieniądze z zadatku wpłaconego przez gościa?

Kiedy otrzymam na moje konto pieniądze z zadatku wpłaconego przez gościa?

Nie przetrzymujemy Twoich pieniędzy! Rezerwujący wpłaca zadatek za pośrednictwem szybkich płatności Blue Media. Następnie środki pomniejszone o prowizję wypłacane są na wskazane przez Twoje konto w ciągu 7 dni roboczych. Zwykle jednak trwa to szybciej.

    • Related Articles

    • Kiedy otrzymam środki z zadatku, jeśli ustawię opcję anulowania rezerwacji?

      Środki z zadatku wpłaconego przez gościa pomniejszonego o prowizję przekazywane są do Ciebie po upływie czasu na bezpłatną anulację rezerwacji. Następuje tutaj odstępstwo od reguły maksymalnie 7 dni na wypłatę zadatku, tak by móc spełnić określone ...
    • Z jakiego konta mam wykonać przelew weryfikacyjny?

      Przelew weryfikacyjny należy wykonać z tego samego konta, na które mają być przekazywane środki z rezerwacji. Weryfikujemy konto, aby mieć pewność, że pieniądze trafią na Państwa właściwy rachunek bankowy. Kwota przelewu weryfikacyjnego zostanie ...
    • Co daje mi ustalenie zasad anulowania rezerwacji (włączenie zwrotnego zadatku)?

      Ustawienie zasad anulowania oznacza, że gość ma możliwość bezpłatnej rezygnacji z rezerwacji w wyznaczonym przez Ciebie czasie. Jeśli wykorzysta tą możliwość to anulujemy rezerwację i zwrócimy mu wpłacony zadatek. Włączenie zwrotnego zadatku ...
    • Dostałem negatywną opinię. Co mogę z nią zrobić?

      Każda, nawet negatywna opinia jest cenna. Zastanów się najpierw, czy rzeczywiście gość, który taką opinię wystawił był obsłużony na najwyższym poziomie. Nigdy nie pozostawiaj  negatywnej opinii bez reakcji. Odpowiedz na nią, przedstaw swój punkt ...
    • Jaka jest wysokość zadatku?

      Wysokość zadatku ustalasz samodzielnie w warunkach rezerwacji. Minimalna kwota zadatku to 20% kosztu całego pobytu. Jeżeli wymagasz płatności całej kwoty już przy dokonywaniu rezerwacji mozesz ustawić 100% zadatku. Trzeba mieć jednak na uwadze, że ...