Kiedy gość dokonuje wpłaty pozostałej kwoty za rezerwację?
Jeżeli zadatek jest niższy niż 100%, płatność pozostałej kwoty odbywa się poza Noclegowo. Określ w warunkach rezerwacji, czy będzie to miało miejsce po przyjeździe do obiektu, czy w umówionym terminie przed przyjazdem.
Related Articles
Jak wygląda wpłata pozostałej kwoty za rezerwację w wariancie prowizyjnym?
Pozostała kwota wpłacana jest poza systemem Noclegowo. Gospodarz powinien skontaktować się przed przyjazdem z gościem, aby ustalić warunki wpłaty. Należy poinformować, czy taka wpłata ma odbyć się przed czy na miejscu - po przyjeździe do obiektu.
Co zrobić, gdy gość odwołał rezerwację?
Przy rezerwacji przez Noclegowo pobierany jest zadatek. Zadatek jest bezzwrotny, jeżeli to gość nie dotrzyma warunków umowy. Jeżeli to Ty nie mógłbyś zrealizować zamówienia tj. noclegów dla gościa to Twoim obowiązkiem, jak wskazują przepisy prawa ...
Od jakiej kwoty pobierana jest prowizja?
Prowizja pobierana jest od całości kwoty rezerwacji. Na przykład jeżeli gość chciałby zarezerwować pobyt, którego koszt w całości wynosi 2000 zł zostanie pobrana prowizja w wysokości 319,80 zł brutto (13%+VAT).
Przyjąłem rezerwację w Noclegowo, gość wpłacił zadatek, a w międzyczasie otrzymałem rezerwację na ten termin w innym serwisie. Co zrobić?
Rezerwacja została przyjęta, a prowizja zostanie pobrana. We własnym zakresie musisz skontaktować się z gościem i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, że w przypadku odmowy świadczenia usługi gość, zgodnie z Kodeksem Cywilnym, ma prawo żądać od Ciebie ...
Czy gość ma możliwość anulacji rezerwacji po wpłacie zadatku?
Tak, ma możliwość anulacji rezerwacji w każdej chwili. Jeśli masz ustawiony zadatek bezzwrotny to gościowi nie przysługuje jego zwrot. Jeśli w zasadach anulacji rezerwacji ustaliłeś możliwość rezygnacji ze zwrotem zadatku, a gość mieści się ustalonym ...