Jak poprawić jakość oferty?

Jak poprawić jakość oferty?

Kompletna i szczegółowo przedstawiona oferta to podstawa skutecznej promocji obiektu. Wszelkie nieścisłości lub brak niektórych informacji mogą powodować, że użytkownicy zrezygnują z dokonanania rezerwacji w Twoim obiekcie i wybiorą inną ofertę, która będzie lepiej spełniać ich oczekiwania.
Poniżej znajdziesz listę niezbędnych informacji, które mają wpływ na jakość oferty.

O obiekcie
  1. Opis - warto zamieścić tu jak najwięcej informacji pomocnych w wyborze Twojego obiektu, wskazać jego atuty (np. lokalizacja, standard wykończenia pomieszczeń, dodatkowe wyposażenie lub inne udogodnienia podczas pobytu).
  2. Krótki opis - zwięzła forma opisu wyświetlana na listach wyszukiwania, która ma dodatkowo zachęcić do kliknięcia w ofertę.
  3. Obiekt na wyłączność - pozwala na jasne zakomunikowanie gościom na jaki poziom prywatności mogą liczyć podczas pobytu.
  4. Dostępne formy płatności - Informacja o możliwych formach płatności ułatwi gościom przygotowanie się do wyjazdu i pozwoli usprawnić proces opłacania pozostałej kwoty za pobyt.
  5. Godziny zameldowania i wymeldowania - to godziny, które odgrywają istotną rolę w organizacji czasu pracy w obiekcie noclegowym, a jednocześnie pozwolą gościom zaplanować czas pierwszego i ostatniego dnia pobytu.
  6. Palenie - warto zaznaczyć czy istnieje możliwość palenia na terenie obiektu, aby goście otrzymali jasną informację, do której będą mogli zastosować się po przyjeździe.
  7. Akceptacja zwierząt - użytkownicy coraz częściej szukają noclegów z możliwością pobytu razem ze swoim pupilem, dlatego oczekują jasnej informacji na ten temat. 
Zdjęcia
  1. Liczba zdjęć - atrakcyjna oferta powinna posiadać odpowiednio dużo zdjęć w galerii, przedstawiając obiekt z różnej perspektywy (wszystkie pomieszczenia, widok z okna lub widok obiektu z zewnątrz, czy też walory najbliższej okolicy). 
  2. Jakość zdjęć - dodaj zdjęcia w dużej rozdzielczości i zadbaj o jasność i kontrast kompozycji zawartej na fotografii, co pomoże w lepszym ich odbiorze.
  3. Częstotliwość aktualizacji - warto przynajmniej raz w roku zaktualizować swoją galerię, dodając np. zdjęcia odpowiadające obecnej porze roku lub przynajmniej zmieniając zdjęcie główne, aby przekonać się czy przykuje większą uwagę.
Udogodnienia
  1. Wybierz wszystkie udogodnienia jakie są dostępne na terenie obiektu, zaznaczając przynajmniej 1 opcję z każdej kategorii.
Struktura obiektu
  1. Dodaj wszystkie pomieszczenia dostępne dla gości
  2. Uzupełnij wszelkie informacje w poszczególnych pomieszczeniach
  3. Wskaż zdjęcia dla poszczególnych pomieszczeń
  4. Zamieść informacje o ewentualnych "dostawkach"
Wyżywienie
  1. Zamieść informację czy w obiekcie dostępna jest opcja wyżywenia.
Parking
  1. Zamieść informację o możliwości zaparkowania samochodu.
W pobliżu
  1. Określ odległości do miejsc w najbliższej okolicy (takich jak sklepy, restauracje czy dworzec).
Opinie
  1. Postarać się o pozyskanie pierwszych opinii, zachęcając gości do ich wystawienia.
  2. Odpowiadaj na zamieszczone opinie, wyrażając swoją wdzięczność lub przepraszając za niedogodności jakie mogły wystąpić podczas pobytu.
Kalendarz
  1. Zadbaj o częste aktualizacje kalendarza, ustawiając dostępność oraz ceny.
Zasady anulowania
  1. Określ czy umożliwiasz bezpłatne odwołanie rezerwacji lub zmianę terminu pobytu, i wskaż na jakich warunkach się to odbywa.
Dodatkowe opłaty
  1. Wskaż z jakimi dodatkowymi opłatami należy się liczyć, rezerwując pobyt (np. opłata za sprzątanie, opłata klimatyczna).
Dzieci
  1. Określ czy obiekt daje możliwość pobytu z dzieckiem i jakie są warunki cenowe zależne od wieku dzieci.

    • Related Articles

    • Dlaczego wskaźnik jakości oferty spada?

      Zdarzają się sytuacje, w których wskaźnik jakości oferty spada, pomimo uzupełnienia wszystkich zakładek w panelu. Dzieje się tak, ponieważ na wskaźnik ma wpływ również częstotliwość dokonywania aktualizacji. W pierwszej kolejności należy sprawdzić ...
    • Co to jest ocena jakości oferty?

      Jest to wyrażony procentowo wskaźnik, obliczany na podstawie jakości i ilości dodanych treści do oferty obiektu. Wskaźnik pokazuje, jak atrakcyjna jest oferta dla osób poszukujących noclegu. Im lepiej uzupełniona oferta, tym ocena jakości jest ...
    • Co to jest wskaźnik szybkości? Jak go poprawić?

      Na podstawie otrzymanych rezerwacji obliczamy Twój czas reakcji. Reaguj na nowe prośby najszybciej, jak to możliwe, używając przycisków "Zaakceptuj" i "Odrzuć". Jeśli termin jest dostępny, zaakceptuj rezerwację niezwłocznie. Po akceptacji masz ...
    • Co to jest wskaźnik odpowiedzi? Jak go poprawić?

      Jest to procent rezerwacji, na które zareagowałeś. Jeśli odpowiedziałeś na wszystkie prośby wskaźnik będzie wynosił 100%. Staraj się odpowiadać na każdą nową rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”, “Odrzuć” lub “Zaproponuj inne warunki”. Nie ...
    • Czy mogę liczyć na pomoc w uzupełnieniu oferty?

      Każdy może samodzielnie dodać ofertę w Noclegowo i uzupełnić wszelkie dane. Wskazówki w formularzach pozwolą Ci sprawnie przejść przez cały proces. Nikt nie zna Twojego obiektu lepiej niż Ty sam, dlatego dobrze będzie jeśli podasz jak najwięcej ...