Jakich formalności muszę dopełnić, by moja oferta pojawiła się w serwisie w opcji rozliczenia prowizyjnego?
Do publikacji oferty niezbędna jest samodzielna rejestracja w serwisie, uzupełnienie oferty oraz wybrór wariantu współpracy w formie rozliczenia prowizyjnego. Następnie należy:
- wybrać sposób przyjmowania rezerwacji - ręczny z potwierdzaniem terminu albo natychmiastowy (automatyczny) na podstawie uzupełnionego kalendarza dostępności.
- ustalić wysokość zadatku,
- podać czas na wpłatę zadatku,
- podać rachunek bankowy do odbioru zadatków oraz go zweryfikować przelewem weryfikacyjnym na 1 zł,
- przesłać dokument weryfikacyjny, na którym jest widoczny adres obiektu.
Nie podpisujemy tradycyjnej umowy papierowej. Warunkiem rozpoczęcia współpracy jest spełnienie powyższych punktów, akceptacja regulaminu podczas rejestracji oferty oraz wpłata jednorazowej opłaty aktywacyjnej w wysokości 246 zł brutto.
Related Articles
Na jaki okres zawierana jest umowa współpracy w ramach rozliczenia prowizyjnego?
Współpraca jest bezterminowa. Oferta jest prezentowana w serwisie do momentu zgłoszenia wyłącznie przez gospodarza obiektu. Ze strony Noclegowo zawieszenie lub zakończenie współpracy może nastąpić z powodu łamania postanowień regulaminowych np. prób ...
Czy warto aktywować obiekt w ramach rozliczenia prowizyjnego?
Oczywiście. Publikacja obiektu kosztuje tylko 246 zł brutto i jest to opłata jednorazowa. Nie musisz obawiać się skomplikowanego systemu rezerwacyjnego, bo postawiliśmy na prostotę. Nie martw się także o podwójne rezerwacje na ten sam termin. ...
Jakie korzyści otrzymuję gdy moja oferta jest w wersji Premium?
Decydując się na wersję Premium, masz zagwarantowane wyższe pozycje na domyślnych listach wyszukiwania (m.in. miejscowość, region, rodzaj obiektu). Obiekt znajdzie się wśród obiektów wyróżnionych, zawsze powyżej wszystkich obiektów, które nie ...
Czy jedna oferta może dotyczyć kilku obiektów?
Pojedyncza oferta może dotyczyć tylko obiektu znajdującego się pod jednym adresem. Nie ma możliwości dodania kilku lokalizacji w ramach jednej oferty.
Przyjąłem rezerwację w Noclegowo, gość wpłacił zadatek, a w międzyczasie otrzymałem rezerwację na ten termin w innym serwisie. Co zrobić?
Rezerwacja została przyjęta, a prowizja zostanie pobrana. We własnym zakresie musisz skontaktować się z gościem i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, że w przypadku odmowy świadczenia usługi gość, zgodnie z Kodeksem Cywilnym, ma prawo żądać od Ciebie ...