Jakich formalności muszę dopełnić, by moja oferta pojawiła się w serwisie w opcji rozliczenia prowizyjnego?
Do publikacji oferty niezbędna jest samodzielna rejestracja w serwisie, uzupełnienie oferty oraz wybrór wariantu współpracy w formie rozliczenia prowizyjnego. Następnie należy:
- wybrać sposób przyjmowania rezerwacji - ręczny z potwierdzaniem terminu albo natychmiastowy (automatyczny) na podstawie uzupełnionego kalendarza dostępności.
- ustalić wysokość zadatku,
- podać czas na wpłatę zadatku,
- podać rachunek bankowy do odbioru zadatków oraz go zweryfikować przelewem weryfikacyjnym na 1 zł,
- przesłać dokument weryfikacyjny, na którym jest widoczny adres obiektu.
Nie podpisujemy tradycyjnej umowy papierowej. Spełnienie powyższych warunków oraz akceptacja regulaminu współpracy podczas rejestracji oferty jest wystarczająca do publikacji oferty oraz rozpoczęcia współpracy.
Related Articles
Na jaki okres zawierana jest umowa współpracy w ramach rozliczenia prowizyjnego?
Współpraca jest bezterminowa. Oferta jest prezentowana w serwisie do momentu odwołania chęci wpsółpracy przez gospodarza obiektu. Ze strony Noclegowo zawieszenie lub przerwanie współpracy może nastąpić z powodu łamania postanowień regulaminowych np. ...
Czy warto aktywować obiekt w ramach rozliczenia prowizyjnego?
Oczywiście. Nic nie ryzykujesz, ponieważ sama publikacja obiektu wynosi 0 zł. Nie musisz obawiać się skomplikowanego systemu rezerwacyjnego, bo postawiliśmy na prostotę. Nie martw się także o podwójne rezerwacje na ten sam termin. Dlaczego? ...
Jakie korzyści otrzymuję gdy moja oferta jest w wersji Premium?
Decydując się na wersję Premium, masz zagwarantowane wyższe pozycje na domyślnych listach wyszukiwania (m.in. miejscowość, region, rodzaj obiektu). Obiekt znajdzie się wśród obiektów wyróżnionych, zawsze powyżej wszystkich obiektów, które nie ...
Czy jedna oferta może dotyczyć kilku obiektów?
Pojedyncza oferta może dotyczyć tylko obiektu znajdującego się pod jednym adresem. Nie ma mozliwości dodania kilku lokalizacji w ramach jednej oferty.
Przyjąłem rezerwację w Noclegowo, gość wpłacił zadatek, a w międzyczasie otrzymałem rezerwację na ten termin w innym serwisie. Co zrobić?
Rezerwacja została przyjęta, a prowizja zostanie pobrana. We własnym zakresie musisz skontaktować się z gościem i wyjaśnić sytuację. Pamiętaj, że w przypadku odmowy świadczenia usługi gość, zgodnie z Kodeksem Cywilnym, ma prawo żądać od Ciebie ...