Jak mogę zapłacić za abonament?
Wpłaty możesz dokonać korzystając z szybkich płatności elektronicznych lub przelewem tradycyjnym na konto wskazane na wygenerowanej fakturze pro-forma.
Related Articles
Jak mogę zmieniać opis, zdjęcia i inne informacje?
W dowolnym momencie możesz zalogować się do Panelu Gospodarza i edytować wszelkie informacje, takie jak opis, lista udogodnień, galeria zdjęć, czy struktura obiektu. Masz dostęp do panelu 24 godziny na dobę.
Jak poprawić jakość oferty?
Kompletna i szczegółowo przedstawiona oferta to podstawa skutecznej promocji obiektu. Wszelkie nieścisłości lub brak niektórych informacji mogą powodować, że użytkownicy zrezygnują z dokonanania rezerwacji w Twoim obiekcie i wybiorą inną ofertę, ...
Jak mogę zmienić ceny w swojej ofercie?
Zmiany cen możesz dokonać w kalendarzu. Używając opcji cena bazowa możesz określić nową cenę, która będzie obowiązywała przez cały rok. Jeśli chcesz dostosować cenę w wybranym terminie, wystarczy zaznaczyć go w kalendarzu i wprowadzić poprawioną ...
Jak wygląda wpłata pozostałej kwoty za rezerwację w wariancie prowizyjnym?
Pozostała kwota wpłacana jest poza systemem Noclegowo. Gospodarz powinien skontaktować się przed przyjazdem z gościem, aby ustalić warunki wpłaty. Należy poinformować, czy taka wpłata ma odbyć się przed czy na miejscu - po przyjeździe do obiektu.
Jak mogę zmienić rachunek bankowy do wpłat zadatków od gości?
Numer rachunku bankowego możesz zmienić po zalogowaniu się do panelu obiektu: https://panel.noclegowo.pl/reservationSettings Po kliknięciu w przycisk "+ Dodaj nowy numer rachunku" będzie możliwość wprowadzenia nowego numeru konta. Pamiętaj, że ...