Jak mogę zmienić rachunek bankowy do wpłat zadatków od gości?

Jak mogę zmienić rachunek bankowy do wpłat zadatków od gości?

Numer rachunku bankowego możesz zmienić po zalogowaniu się do panelu obiektu:

Po kliknięciu w przycisk "+ Dodaj nowy numer rachunku" będzie możliwość wprowadzenia nowego numeru konta. 
Pamiętaj, że zawsze musisz zweryfikować nowo wprowadzony rachunek. 
    • Related Articles

    • W jaki sposób mam zweryfikować rachunek bankowy?

      W pierwszej kolejności należy wybrać opcje "ZWERYFIKUJ". Nastąpi przekierowanie do strony szybkich płatności BlueMedia.  W drugim kroku proszę wybrać bank, do którego należy wskazany rachunek bankowy, podać adres mailowy i kliknąć w przycisk "Dalej". ...
    • Czego wymaga się od gości przed rezerwacją?

      Zanim użytkownicy Noclegowo prześlą prośbę o rezerwację, prosimy ich, aby podzielili się kilkoma informacjami. W przeciwnym razie przesłanie o prośby o rezerwację nie będzie możliwe. Noclegowo wymaga od gości, aby podali pełne imię i nazwisko, adres ...
    • Jak mogę zmienić ceny w swojej ofercie?

      Zmiany cen możesz dokonać na Kalendarzu. Używając opcji cena bazowa możesz określić nową cenę, która będzie obowiązywała przez cały rok. Jeśli chcesz dostosować cenę na wybrany terminy wystarczy, że na kalendarzu zaznaczysz termin i wprowadzisz ...
    • Jak poprawić jakość oferty?

      Kompletna i szczegółowo przedstawiona oferta to podstawa skutecznej promocji obiektu. Wszelkie nieścisłości lub brak niektórych informacji mogą powodować, że użytkownicy zrezygnują z dokonanania rezerwacji w Twoim obiekcie i wybiorą inną ofertę, ...
    • Co to jest wskaźnik odpowiedzi? Jak go poprawić?

      Jest to procent rezerwacji, na które zareagowałeś. Jeśli odpowiedziałeś na wszystkie prośby wskaźnik będzie wynosił 100%. Staraj się odpowiadać na każdą nową rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”, “Odrzuć” lub “Zaproponuj inne warunki”. Nie ...