Jak dowiem się o nowej rezerwacji?
O wszystkich nowych rezerwacjach informujemy wysyłając wiadomość e-mail oraz powiadomienie SMS. Wszystkie powiadomienia są bezpłatne.
Related Articles
Jak poprawić jakość oferty?
Kompletna i szczegółowo przedstawiona oferta to podstawa skutecznej promocji obiektu. Wszelkie nieścisłości lub brak niektórych informacji mogą powodować, że użytkownicy zrezygnują z dokonanania rezerwacji w Twoim obiekcie i wybiorą inną ofertę, ...
Gość prosił o anulowanie rezerwacji, zgodziłem się. Czy otrzymam zwrot prowizji?
Jeśli sytuacja nie mieści w się w ramach ustalonych przez Ciebie warunków bezpłatnej anulacji to zwrot prowizji Ci nie przysługuje. Zadatek w takim przypadku jest bezzwrotny.
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Jak ją przyjąć?
Sprawdź, czy goście zadali pytania udziel na nie odpowiedzi i kliknij przycisk "Zaakceptuj". Prześlemy powiadomienie do gościa, o tym ze zaakceptowałeś rezerwację. Teraz oczekuj na opłatę zadatku przez gościa. Wysokość zadatku oraz czas na jego ...
Czego wymaga się od gości przed rezerwacją?
Zanim użytkownicy Noclegowo prześlą prośbę o rezerwację, prosimy ich, aby podzielili się kilkoma informacjami. W przeciwnym razie przesłanie o prośby o rezerwację nie będzie możliwe. Noclegowo wymaga od gości, aby podali pełne imię i nazwisko, adres ...
Gość chce dokonać rezerwacji zajętego terminu, którego nie oznaczyłem jako niedostępny. Co teraz?
Nie musisz obawiać się automatycznych rezerwacji. Rozumiemy, że prowadząc tak wymagający biznes masz niewiele wolnego czasu. Dlatego przygotowaliśmy rozwiązanie, które nie wymaga ciągłego pilnowania kalendarza dostępności. Aby rezerwacja mogła dojść ...