Jak długo trwa aktywacja po opłaceniu abonamentu?
Jeżeli skorzystasz z szybkich płatności elektronicznych, wpłata zostanie zaksięgowana od razu, a Twój obiekt już w ciągu 1 godziny będzie widoczny w portalu.
Korzystając z pozostałych form płatności (przelew tradycyjny) będziemy musieli poczekać na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie, co trwa zazwyczaj 1-2 dni.
Related Articles
Jak poprawić jakość oferty?
Kompletna i szczegółowo przedstawiona oferta to podstawa skutecznej promocji obiektu. Wszelkie nieścisłości lub brak niektórych informacji mogą powodować, że użytkownicy zrezygnują z dokonanania rezerwacji w Twoim obiekcie i wybiorą inną ofertę, ...
Co to jest wskaźnik szybkości? Jak go poprawić?
Na podstawie otrzymanych rezerwacji obliczamy Twój czas reakcji. Reaguj na nowe prośby najszybciej, jak to możliwe, używając przycisków "Zaakceptuj" i "Odrzuć". Jeśli termin jest dostępny, zaakceptuj rezerwację niezwłocznie. Po akceptacji masz ...
Co to jest wskaźnik odpowiedzi? Jak go poprawić?
Jest to procent rezerwacji, na które zareagowałeś. Jeśli odpowiedziałeś na wszystkie prośby wskaźnik będzie wynosił 100%. Staraj się odpowiadać na każdą nową rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”, “Odrzuć” lub “Zaproponuj inne warunki”. Nie ...
Czym się różni model prowizyjny od abonamentu?
Decydując się na współpracę z Noclegowo, masz do wybory dwie formy rozliczenia: jednorazowa opłata z góry (abonament) lub wynagrodzenie od dokonanych rezerwacji (prowizje). Wybierając abonament, wszelkie rezerwacje odbywają się po bezpośrednim ...
Przyjąłem rezerwację w Noclegowo. Jak długo mam blokować termin w innych serwisach?
Przez okres, jaki ustalono jako czas na wpłatę zadatku. Jeśli czas minie, a gość nie opłaci zadatku to rezerwacja ulega automatycznej anulacji.