Dostałem negatywną opinię. Co mogę z nią zrobić?
Każda, nawet negatywna opinia jest cenna. Zastanów się najpierw, czy rzeczywiście gość, który taką opinię wystawił był obsłużony na najwyższym poziomie. Nigdy nie pozostawiaj negatywnej opinii bez reakcji. Odpowiedz na nią, przedstaw swój punkt widzenia. Przeproś, jeśli przyczyna problemu leżała po Twojej stronie. Udowodnisz tym samym, że Twoja troska o gościa nie kończy się w momencie, gdy opuści próg obiektu. Doskonałą obsługa to dbanie o pozytywne wrażenia również po wyjeździe. Tym bardziej, gdy spotkasz się z krytyką. Niezadowolony gość, potraktowany z należytym zrozumieniem może zmienić się w stałego bywalca.
Jeśli opinia nosi znamiona nieuczciwej konkurencji, narusza Twoje dobra osobiste możesz również zgłosić jej naruszenie. W tym przypadku opinia nie jest prezentowana w serwisie do czasu wyjaśnienia sytuacji przez Noclegowo.
Related Articles
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Termin, który interesuje gościa jest niedostępny. Co powinienem zrobić?
Użyj opcji "Odrzuć" rezerwację. Gość otrzyma od nas powiadomienie, że pobyt u Ciebie w wybranym terminie jest niemożliwy. Oznacz w kalendarzu termin jako zajęty, aby zaoszczędzić sobie czasu na odpowiadanie na kolejne prośby o ten sam termin.
Co muszę zrobić aby przyjmować rezerwacje on-line?
Aby opublikować obiekt niezbędne będzie: KROK 1: Dodaj informacje o obiekcie (opis, zdjęcia, udogodnienia). KROK 2: Wskaż strukturę obiektu tj. pomieszczenia, które będzie mógł zarezerwować gość (np. dostępne rodzaje pokoi, domki, apartament itp.) ...
Zapomniałem hasła do mojego konta w Noclegowo. Co mam zrobić?
Wejdź na stronę logowania i wybierz opcję "Nie pamiętam hasła". Następnie podaj swój adres e-mail i kliknij "Przypomnij". Na Twój adres e-mail przyjdzie wiadomość z linkiem do resetu hasła. Kliknij w link i nadaj nowe hasło. Przy pomocy nowego hasła ...
Dostałem nową prośbę o rezerwację. Wybrany pokój i termin mam zajęty, ale mogę zaproponować inny pokój z jednodniowym przesunięciem. Czy mogę złożyć gościom taką propozycję?
Tak, wystarczy użyć opcji "Zaproponuj nowe warunki" oraz wyjaśnić gościowi powód zmiany. Tym sposobem gość będzie mógł zdecydować się na Twoją propozycję i opłacić zadatek. Zablokuj w panelu możliwość rezerwacji pokoju, o który pytał gość. Unikniesz ...
Jestem na karcie podatkowej, nie jestem VAT-owcem. Czy mogę skorzystać z wariantu prowizyjnego z pominięciem podatku?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami do wartości usługi, którą świadczymy powinniśmy doliczyć wartość podatku VAT. Niezależnie od tego w jaki sposób właściciel obiektu rozlicza swoją działalność prowizja jest stała.