Dostałem negatywną opinię. Co mogę z nią zrobić?

Dostałem negatywną opinię. Co mogę z nią zrobić?

Każda, nawet negatywna opinia jest cenna. Zastanów się najpierw, czy rzeczywiście gość, który taką opinię wystawił był obsłużony na najwyższym poziomie. Nigdy nie pozostawiaj  negatywnej opinii bez reakcji. Odpowiedz na nią, przedstaw swój punkt widzenia., przeproś, jeśli przyczyna problemu leżała po Twojej stronie. Udowodnisz tym samym, że Twoja troska o gościa nie kończy się w momencie, gdy opuści próg obiektu. Doskonała obsługa to dbanie o pozytywne wrażenia również po wyjeździe. Tym bardziej, gdy spotykasz się z krytyką. Niezadowolony gość, potraktowany z należytym zrozumieniem może zmienić się w stałego bywalca.

Jeśli opinia nosi znamiona działań nieuczciwej konkurencji, narusza Twoje dobra osobiste możesz również zgłosić jej naruszenie. W tym przypadku opinia nie jest prezentowana w serwisie do czasu wyjaśnienia sytuacji przez Noclegowo.