Dlaczego wskaźniki odpowiedzi, szybkości i akceptacji są tak ważne?
Wskaźniki są tak ważne, bo pokazują, że zależy Ci na tym, aby dostarczyć poszukującym noclegu najlepszych wrażeń nie tylko w czasie pobytu, ale również podczas samej rezerwacji. Wygodna, szybka i bezproblemowa rezerwacja w Twoim obiekcie to dla nas jasny sygnał, że dbasz o relacje z gośćmi i możemy ufać, że przyszłe rezerwacje będą równie udane.
Wskaźniki to podstawowe kryteria, jakie algorytm sortowania bierze pod uwagę przy ustalaniu pozycji obiektów na listach. Nagradzamy obiekty wykazujące się zaangażowaniem, które zwiększa prawdopodobieństwo dokonania rezerwacji.
Related Articles
Jak wygląda pozycjonowanie obiektów na liście?
W pierwszej kolejności zawsze wyświetlane są obiekty w wersji Premium, a następnie wszystkie pozostałe w standardowej wersji. Następnie algorytm sortowania bierze pod uwagę wskaźniki dla poszczególnych obiektów: jakoś c oferty, wskaźnik odpowiedzi, ...
Co to jest wskaźnik odpowiedzi? Jak go poprawić?
Jest to procent rezerwacji, na które zareagowałeś. Jeśli odpowiedziałeś na wszystkie prośby wskaźnik będzie wynosił 100%. Staraj się odpowiadać na każdą nową rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”, “Odrzuć” lub “Zaproponuj inne warunki”. Nie ...
Dlaczego wskaźnik jakości oferty spada?
Zdarzają się sytuacje, w których wskaźnik jakości oferty spada, pomimo uzupełnienia wszystkich zakładek w panelu. Dzieje się tak, ponieważ na wskaźnik ma wpływ również częstotliwość dokonywania aktualizacji. W pierwszej kolejności należy sprawdzić ...
Czy dane kontaktowe gości są widoczne?
Dane kontaktowe do bezpośredniego kontaktu z gościem będą dla Ciebie dostępne po dokonaniu rezerwacji (wpłacie zadatku). Wcześniej te dane są ukryte, a kontakt z gościem możliwy jest za pomocą wiadomości wysyłanych przez panel.
Co to jest wskaźnik szybkości? Jak go poprawić?
Na podstawie otrzymanych rezerwacji obliczamy Twój czas reakcji. Reaguj na nowe prośby najszybciej, jak to możliwe, używając przycisków "Zaakceptuj" i "Odrzuć". Jeśli termin jest dostępny, zaakceptuj rezerwację niezwłocznie. Po akceptacji masz ...