Dlaczego wskaźniki odpowiedzi, szybkości i akceptacji są tak ważne?

Dlaczego wskaźniki odpowiedzi, szybkości i akceptacji są tak ważne?

Wskaźniki są tak ważne, bo pokazują, że zależy Ci na tym, aby dostarczyć poszukującym noclegu najlepszych wrażeń nie tylko w czasie pobytu, ale również podczas samej rezerwacji. Wygodna, szybka i bezproblemowa rezerwacja w Twoim obiekcie to dla nas jasny sygnał, że dbasz o relacje z gośćmi i możemy ufać, że przyszłe rezerwacje będą równie udane.

 

Wskaźniki to jedne z czynników, które bierzemy pod uwagę przy ustalaniu pozycji obiektów na listach. Chcemy nagradzać obiekty, które wykazują duże zaangażowanie w relacjach z gośćmi. Tym samym obiekty o lepszych wskaźnikach częściej wyświetlane będą wyżej na listach, niż obiekty osiągające gorsze wyniki.
    • Related Articles

    • Do kiedy są ważne moje punkty na pozycjonowanie?

      Punkty pozycjonujące straciły ważność 31.05.2022. Od tej pory usługa pozycjonowania jest bezpłatna i zależy przede wszystkim od uzyskiwanych wskaźników jakości oferty i reakcji na zapytania. 
    • Jak wygląda pozycjonowanie obiektów na liście?

      W pierwszej kolejności zawsze wyświetlamy obiekty posiadające status oferty Premium. Poniżej zamieszczone są oferty ze statusem Standard. Osobno pozycjonują się obiekty Premium i osobno Standard. W ramach kategorii statusu oferty można podnieść jej ...
    • Dlaczego wskaźnik jakości oferty spada?

      Zdarzają się sytuacje, w których wskaźnik jakości oferty spada, pomimo uzupełnienia wszystkich zakładek w panelu . Jeżeli tak się dzieje, to w pierwszej kolejności należy sprawdzić kiedy ostatni raz aktualizowaliśmy kalendarz. Jakość oferty może ...
    • Co to jest wskaźnik odpowiedzi? Jak go poprawić?

      Jest to procent rezerwacji, na które zareagowałeś. Jeśli odpowiedziałeś na wszystkie prośby wskaźnik będzie wynosił 100%. Staraj się odpowiadać na każdą nową rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”, “Odrzuć” lub “Zaproponuj inne warunki”. Nie ...
    • Czy dane kontaktowe gości są widoczne?

      Dane kontaktowe do bezpośredniego kontaktu z gościem będą dla Ciebie dostępne po dokonaniu rezerwacji (wpłacie zadatku). Wcześniej te dane są ukryte, a kontakt z gościem możliwy jest za pomocą wiadomości wysyłanych przez panel.