Czy w dowolnym momencie mogę przejść na rozliczenie abonamentowe?

Czy w dowolnym momencie mogę przejść na rozliczenie abonamentowe?

Oczywiście. Zgłoś nam wtedy chęć wyłączenia rezerwacji on-line.
Po przejściu na rozliczenie abonamentowe, osoby zainteresowane noclegiem będą kontaktować się z Tobą bezpośrednio - telefonicznie, emailowo lub poprzez Twoją stronę www. 
    • Related Articles

    • Czy mogę zaproponować pobyt w innym terminie?

      Oczywiście! To także przewidzieliśmy. Jeżeli nie możesz przyjąć rezerwacji na wybrany przez użytkownika termin zaproponuj inny termin pobytu. Jeżeli będzie on odpowiadał gościowi dokona wpłaty zadatku, co będzie potwierdzeniem rezerwacji w ...
    • Czy mogę mieć równocześnie abonament i rozliczenie prowizyjne?

      Oczywiście! Nic nie stoi na przeszkodzie abyś aktywował abonament i prowizje. Goście będą mogli skontaktować się bezpośrednio poprzez numer kontaktowy czy formularz e-mail. Jednak ci użytkownicy, którzy nie chcą tracić czasu na kontakt będą mogli ...
    • Skąd mam wziąć punkty na pozycjonowanie?

      Pierwsze punkty, które można przeznaczyć na pozycjonowanie, otrzymasz podczas aktywacji. 1 PKT ma wartość 1 zł brutto. Saldo punktów możesz doładować w dowolnym momencie: https://panel.noclegowo.pl/payments/buyPoints  Dodatkowo, możesz powiększyć ...
    • Czy w jednej ofercie mogę dodać dwa obiekty (w dwóch lokalizacjach)?

      Jeden obiekt to jeden abonament, a tym samym jeden adres. Nie ma możliwości dodania w jednej ofercie informacji o obiekcie zlokalizowanym pod innym adresem.
    • Czy muszę na bieżąco aktualizować kalendarz dostępności?

      Dla Twojego komfortu przygotowaliśmy kalendarz dostępności, tak aby goście już przy składaniu rezerwacji mogli upewnić się czy wybrany termin jest wolny. Aktualizacja kalendarza nie jest obowiązkowa, choć zachęcamy aby to robić. Gość w pierwszej ...