Czy otrzymam fakturę VAT za pobrane prowizje?

Czy otrzymam fakturę VAT za pobrane prowizje?

Oczywiście. Faktura VAT za prowizje pobrane od rezerwacji zostanie wystawiona na początku kolejnego miesiąca na dane płatnika wskazane w panelu. Faktura obejmuje wszystkie prowizje z poprzedniego miesiąca, np. w pierwszych dniach marca będzie wystawiona faktura za wszystkie prowizje, które zostały pobrane od rezerwacji dokonanych w lutym.

    • Related Articles

    • Jak mogę zapłacić za abonament?

      Aby zapłacić za abonament kliknij Wybierz przy wariancie abonamentu, który chcesz aktywować. W kolejnym kroku możesz sprawdzić dane do faktury, na który zostanie wystawiony dokument po płatności i przesłany do Ciebie w ciągu 7 dni. Następnie wybierz ...
    • Czy mogę mieć równocześnie abonament i rozliczenie prowizyjne?

      Oczywiście! Nic nie stoi na przeszkodzie abyś aktywował abonament i prowizje. Goście będą mogli skontaktować się bezpośrednio poprzez numer kontaktowy czy formularz e-mail. Jednak ci użytkownicy, którzy nie chcą tracić czasu na kontakt będą mogli ...
    • Kiedy otrzymam na moje konto pieniądze z zadatku wpłaconego przez gościa?

      Nie przetrzymujemy Twoich pieniędzy! Rezerwujący wpłaca zadatek za pośrednictwem szybkich płatności Blue Media. Następnie środki pomniejszone o prowizję wypłacane są na wskazane przez Twoje konto w ciągu 7 dni roboczych. Zwykle jednak trwa to ...
    • Kiedy gość dokonuje wpłaty pozostałej kwoty za rezerwację?

      Jeżeli zadatek jest niższy niż 100%, płatność pozostałej kwoty odbywa się poza Noclegowo. Określ w warunkach rezerwacji, czy będzie to miało miejsce po przyjeździe do obiektu, czy w umówionym terminie przed przyjazdem.
    • Jak wygląda wpłata pozostałej kwoty za rezerwację w wariancie prowizyjnym?

      Pozostała kwota wpłacana jest poza systemem Noclegowo. Gospodarz powinien skontaktować się przed przyjazdem z gościem, aby ustalić warunki wpłaty. Należy poinformować, czy taka wpłata ma odbyć się przed czy na miejscu - po przyjeździe do obiektu.