Co to jest wskaźnik odpowiedzi? Jak go poprawić?

Co to jest wskaźnik odpowiedzi? Jak go poprawić?

Jest to procent rezerwacji, na które zareagowałeś. Jeśli odpowiedziałeś na wszystkie prośby wskaźnik będzie wynosił 100%.

Staraj się odpowiadać na każdą nową rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”, “Odrzuć” lub “Zaproponuj inne warunki”. Nie pozostawiaj gości bez odpowiedzi. Pamiętaj, że sama odpowiedź w formie wiadomości tekstowej nie jest brana pod uwagę do wyliczania tego wskaźnika. Jeśli otrzymasz nową rezerwację, ale potrzebujesz dodatkowych informacji od gościa, jak najszybciej prześlij do niego wiadomość. Dzięki temu, po odpowiedzi gościa, szybciej zdecydujesz czy zaakceptować czy odrzucić rezerwację.
    • Related Articles

    • Co to jest wskaźnik szybkości? Jak go poprawić?

      Na podstawie otrzymanych przez Ciebie rezerwacji obliczamy średni czas reakcji na nie. Reaguj na rezerwacje najszybciej jak to możliwe, używając przycisku “Zaakceptuj”, “Odrzuć” lub “Zaproponuj inne warunki”. Jeśli odpowiada Ci prośba o rezerwację od ...
    • Co to jest wskaźnik akceptacji? Jak go poprawić?

      Na podstawie otrzymanych przez Ciebie rezerwacji, obliczamy procent tych, które zostały przez Ciebie zaakceptowane. Staraj się akceptować wszystkie prośby o rezerwację, używając przycisku “Zaakceptuj”. Możesz również zaproponować inne warunki ...
    • Jak uzupełnić strukturę obiektu?

      Kompletność struktury obiektu jest uśrednioną wartością kompletności informacji o poszczególnych pomieszczeniach. W celu uzyskania jak najlepszego wyniku, należy w każdym pomieszczeniu uzupełnić wszystkie wymagane pola. W szczególności warto zwrócić ...
    • Czy zadatek jest zwrotny?

      Co do zasady, zadatek jest bezzwrotny. Nawet jeżeli gość chce odwołać rezerwację przed pobytem lub nie przyjedzie do Twojego obiektu, masz prawo zachować zadatek. Nie musisz więc obawiać się, że prowizja zostanie pobrana, zadatek zwrócony gościowi, a ...
    • Dostałem nową prośbę o rezerwację. Termin, który interesuje gościa jest niedostępny. Co powinienem zrobić?

      Użyj opcji "Odrzuć" rezerwację. Gość otrzyma od nas powiadomienie, że pobyt u Ciebie w wybranym terminie jest niemożliwy. Oznacz w kalendarzu termin jako zajęty, aby zaoszczędzić sobie czasu na odpowiadanie na kolejne prośby o ten sam termin.