Chcę zweryfikować numer rachunku bankowego, ale mojego banku nie ma liście. Co mam zrobić?
Jeżeli Twój bank nie znajduje się na dostępnej liście, wybierz ostatnią opcję "Mam konto w innym banku". W kolejnym kroku uwidocznione zostaną dane do wpłaty 1 zł. Ważne, aby odbiorca przelewu oraz tytuł były dokładnie takie jak wskazane w tym kroku. W innym wypadku konto nie zostanie zweryfikowane.
Related Articles
Zapomniałem hasła do mojego konta w Noclegowo. Co mam zrobić?
Wejdź na stronę logowania i wybierz opcję "Nie pamiętam hasła". Następnie podaj swój adres e-mail i kliknij "Przypomnij". Na Twój adres e-mail przyjdzie wiadomość z linkiem do resetu hasła. Kliknij w link i nadaj nowe hasło. Przy pomocy nowego hasła ...
Gość chce dokonać rezerwacji zajętego terminu, którego nie oznaczyłem jako niedostępny. Co teraz?
Nie musisz obawiać się automatycznych rezerwacji. Rozumiemy, że prowadząc tak wymagający biznes masz niewiele wolnego czasu. Dlatego przygotowaliśmy rozwiązanie, które nie wymaga ciągłego pilnowania kalendarza dostępności. Aby rezerwacja mogła dojść ...
W jaki sposób mam zweryfikować rachunek bankowy?
W pierwszej kolejności należy wybrać opcje "ZWERYFIKUJ". Nastąpi przekierowanie do strony szybkich płatności Autopay. W drugim kroku proszę wybrać bank, do którego należy wskazany rachunek bankowy, podać adres mailowy i kliknąć w przycisk "Dalej". W ...
Dostałem powiadomienie, że gość opłacił zadatek, ale nadal nie mam środków na swoim koncie. Dlaczego?
Gość opłaca zadatek poprzez system Blue Media. Środki trafiają na nasz rachunek bankowy. Następnie my w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych transferujemy je na Twój rachunek bankowy (pomniejszając o prowizję). Uwaga! Jeśli masz ustawione zasady ...
Co zrobić, gdy gość odwołał rezerwację?
Przy rezerwacji przez Noclegowo pobierany jest zadatek. Zadatek jest bezzwrotny, jeżeli to gość nie dotrzyma warunków umowy. Jeżeli to Ty nie mógłbyś zrealizować zamówienia tj. noclegów dla gościa to Twoim obowiązkiem, jak wskazują przepisy prawa ...