A jeżeli gość po mojej akceptacji rezerwacji nie wpłaci zadatku?
Jeśli po określonym czasie, gość nie dokona płatności zadatku, wówczas rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
Related Articles
Czy gość ma możliwość anulacji rezerwacji po wpłacie zadatku?
Tak, ma możliwość anulacji rezerwacji w każdej chwili. Jeśli masz ustawiony zadatek bezzwrotny to gościowi nie przysługuje jego zwrot. Jeśli w zasadach anulacji rezerwacji ustaliłeś możliwość rezygnacji ze zwrotem zadatku, a gość mieści się ustalonym ...
Gość chce dokonać rezerwacji zajętego terminu, którego nie oznaczyłem jako niedostępny. Co teraz?
Nie musisz obawiać się automatycznych rezerwacji. Rozumiemy, że prowadząc tak wymagający biznes masz niewiele wolnego czasu. Dlatego przygotowaliśmy rozwiązanie, które nie wymaga ciągłego pilnowania kalendarza dostępności. Aby rezerwacja mogła dojść ...
Co zrobić, gdy gość odwołał rezerwację?
Przy rezerwacji przez Noclegowo pobierany jest zadatek. Zadatek jest bezzwrotny, jeżeli to gość nie dotrzyma warunków umowy. Jeżeli to Ty nie mógłbyś zrealizować zamówienia tj. noclegów dla gościa to Twoim obowiązkiem, jak wskazują przepisy prawa ...
Dostałem powiadomienie, że gość opłacił zadatek, ale nadal nie mam środków na swoim koncie. Dlaczego?
Gość opłaca zadatek poprzez system Blue Media. Środki trafiają na nasz rachunek bankowy. Następnie my w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych transferujemy je na Twój rachunek bankowy (pomniejszając o prowizję). Uwaga! Jeśli masz ustawione zasady ...
Kiedy otrzymam środki z zadatku, jeśli ustawię opcję anulowania rezerwacji?
Środki z zadatku wpłaconego przez gościa pomniejszonego o prowizję przekazywane są do Ciebie po upływie czasu na bezpłatną anulację rezerwacji. Następuje tutaj odstępstwo od reguły maksymalnie 7 dni na wypłatę zadatku, tak by móc spełnić określone ...