Recent Articles
Dlaczego wskaźnik jakości oferty jest niższy?
Zdarzają się sytuacje, w których wskaźnik jakości oferty spada, mimo braku czerwonych wykrzykników przy zakładkach w panelu gospodarza. Jeżeli tak się dzieje, to w pierwszej kolejności należy sprawdzić kiedy ostatni raz aktualizowaliśmy kalendarz w ...
Czy gość ma możliwość anulacji rezerwacji po wpłacie zadatku?
Tak, ma możliwość anulacji rezerwacji w każdej chwili. Jeśli masz ustawiony zadatek bezzwrotny to gościowi nie przysługuje jego zwrot. Jeśli w zasadach anulacji rezerwacji ustaliłeś możliwość rezygnacji ze zwrotem zadatku, a gość mieści się ustalonym ...
Gdzie mogę sprawdzić jaką pozycję zajmuje moja oferta?
Zaloguj się do panelu swojej oferty. Na głównym widoku jest dostępna sekcja "Zajmowane pozycje". Tam znajdziesz informację na temat pozycji Twojej oferty na listach, na których jest wyświetlana.
Zapomniałem hasła do mojego konta w Noclegowo. Co mam zrobić?
Wejdź na stronę logowania: https://panel.noclegowo.pl/logowanie, kliknij opcję "Nie pamiętam hasła", wpisz swój adres e-mail i kliknij "Przypomnij". Na Twój adres e-mail przyjdzie wiadomość z linkiem do resetu hasła. Kliknij w link i nadaj nowe ...
W jaki sposób mogę dodać ofertę mojego obiektu?
Będąc na naszej stronie użyj przycisku "+Dodaj obiekt", następnie wypełnij formularz zawierający pytania dotyczące Twojego obiektu. Po rejestracji w zakładce Aktywacja wybierz formę współpracy - rozliczenie prowizyjne albo abonamentowe.